צילומי ההריון של זיו וניר

21.01.16 יום ה'
מאת:

אין מה לומר, צילומי הריון זוגיים פשוט עושים לנו את זה. אנחנו לא מתכוונות לסשן צילומי הריון בו החצי השני נכנס לפריים לכמה תמונות (מעט נבוך ומעט משועשע מגודל המעמד) אלא בסשן צילומים אשר מקדש את הזוגיות, את שיתוף הפעולה בן בני הזוג ואת האהבה ועוצמת הרגש השוררת ביניהם.

 

צילומי הריון בטבע

 

הרבה פעמים צילומי ההריון הזוגיים הם המשך ישיר וטבעי לצילומי הזוגיות המאפיינים את יום החתונה, בהם עומד הזוג נרגש אל מול המצלמה המתעדת את אותו יום מיוחד. ואת המצלמה הזו אוחז בידו צלם, או צלמת, אשר מלווים את הזוג מבוקר עד ליל וחווים יחד איתם את אותו יום מיוחד ועוצמתי.

 

צילומי הריון בטבע

 

לעתים הקשר המיוחד הזה, הקליק שמחבר בין הזוגות לצלמים מתחיל בהיכרות ביניהם ונגמר במסירת אלבום החתונה ולעתים הוא נמשך הרבה מעבר והצלם הופך להיות אחראי רשמית על תיעוד כל הרגעים המשפחתיים החשובים. ממש כמו הסיפור המקסים שפוגש אותנו כאן היום: לירז צור, צלמת אירועים וגם הריון, הכירה לראשונה את זיו וניר לפני שלוש שנים, בעת שהתחתנו.

 

צילום הריון בטבע

 

צילומי הריון בטבע

 

הקליק שם היה חזק במיוחד כי למרות שחלפו כמה שנים מאז וזיו וניר כבר שינו מאז את הסטטוס שלהם להורים לעתיד, הקשר בינהם עדיין היה נוכח וקיים - ולכן לירז הייתה הבחירה הטבעית עבורם גם לצורך תיעוד צילומי ההריון. השלישייה המתינה בסבלנות עד לשבוע 32, פרק הזמן האידיאלי לצילומי הריון אך הבטן ש״התבשלה״ לה בזמן הזה הייתה עדיין קטנטנה ולכן הוחלט לחכות עוד.

 

צילומי הריון בטבע

 

צילומי הריון זוגיים בטבע

 

הכל הסתדר בדיוק בטיימינג המושלם לבסוף, בשבוע 34: הבטן כבר יצאה החוצה ויום לפני כן ירד גשם זלעפות שהותיר את היום שבו נקבעו הצילומים עם תאורה מושלמת לצילומים בחוץ, בתוספת של שלוליות ואווירה חורפית נעימה ורכה.

 

צילומי הריון בטבע לירז צור צלמת

 

צילומי הריון בטבע

 

התוצאה לא פחות ממושלמת: צילומים חורפיים עם מטריה, סטיילינג חורפי משובח במיוחד ואווירה זוגית מתקתקה. כל כך מתקתקה עד שממש בא לנו לחבק את זוג ההורים לעתיד. ככה זה כשיש חיבור כה נהדר בין הזוג, להריון ולצלמת העומדת מאחורי המצלמה.

 

צילומי הריון בטבע

 

צילומי הריון זוגיים בטבע

 

החיבור הזה שבין הצלמת לבין הזוג אותם ליוותה גם ביום החתונה, מתאר באופן מדויק את החיבור בין כלות אורבניות, האחות הגדולה שלנו, לבין 9instyle: שהרי מדובר בהמשך כל כך טבעי לחיים ש"אחרי", שגם הם מלאים בשלל רגעים יפים, פוטוגנים ומאושרים.

 

צילום הריון בטבע

 

צילום הריון בטבע

 

צילום הריון בטבע

 

שמחנו לפגוש בצילומי הריון שיש בהם אווירה כל כך אופטימית ונרגשת ואנחנו לא יכולות לחכות לראות איזה סשנים נוספים זיו, ניר ולירז מתכננים עבור משפחתם שבדרך.

+ + +

 

מחפשת רעיונות לצילומי הריון? כאן תוכלי למצוא מבחר רעיונות מעולים >>

לצילומי ההריון של מייפל וארז >>

 

רוצות להשתתף ב#אתגרצילוםילדים >>

ברוכות הבאות, נעים מאוד להכיר

שמי טל מאור זינגרמן, המייסדת והעורכת של ׳אמהות בסטייל׳.

מעצבת, יזמית, אשת קהילות ותוכן, נשואה לשי ואמא גאה לשתי בנות שהן פשוט החיים שלי. בשנת 2010 פתחתי את הבלוג הראשון שלי ׳כלות אורבניות׳ ומאז אני לא מפסיקה לכתוב ולצלם. כאן במגזין ובקהילות שלנו אני משתפת את כל ההמלצות והתובנות שלי כאמא מכורת עיצוב ואסתטיקה וגם סוקרת שלל מוצרים מעולמות הלייף סטייל לאמהות וילדים.

במהלך השנים האחרונות התאהבתי בחינוך המונטסורי והחלטתי להתעמק באהבה האמיתית שלי: לבבות של ילדים והורים.
בשנת 2021 התחלתי ללמוד את הגישה באופן רשמי בארגון המונטסורי העולמי מייסודה של ד״ר מריה מונטסורי וממשיכי דרכה.
כיום אני בעלת תעודת מונטסורי אסיסטנט לגילי 0-3, 3-6 וגם 6-12

ובאוקטובר 2023 התחלתי ללמוד לקבלת תואר דיפלומה בינלאומי ולהפוך למדריכה מונטסורית מוסמכת AMI .

אני מאמינה שתוכן טוב, יפה ואיכותי יכול לשדרג מהותית את חווית האימהות ובעיקר לגרום לכל אחת מאיתנו לא להרגיש לבד.
ואם הגעת עד לכאן,
כנראה שאת מסכימה איתי ואת הכי מוזמנת להצטרף!


מחכה לך בקבוצה הסודית  בקבוצת עיצוב חדרי הילדים  וגם באינסטגרם הפעיל שלי >

 

 

טל מאור זינגרמן
@imahotbstyle
הצטרפו אלינו באינסטגרם - הכי כיף איתנו!
אמהות בסטייל - המגזין