חמש סדרות להתמכר אליהן בחופשת הלידה

21.05.17 יום א'
מאת:

את מה שיש לנו להגיד על צמד המילים ׳חופשת לידה׳ כבר נגיד בפעם אחרת, משום שהפעם התכנסנו כאן כדי לדבר על היתרון הכי אדיר שיש לתקופת זמן זו להציע. מדובר בהזדמנות המושלמת להשלים פערים בסדרות אהובות, להתמכר לחדשות וכך לבלות ימים שלמים עם בייבי מעורסל בין הידיים אל מול המסך הקטן בבית.
כל שצריך הוא להצטייד בכורסה נוחה, שלט, בקבוק מים ומשהו טעים לנשנש ואתן מוכנות לצאת לדרך.

 

 

אז עם איזו סדרה כדאי להתחיל? טוב ששאלתן, ריכזנו עבורכן כמה המלצות צפייה משובחות:

 

Empire .1 (אמפריה)


תככים, מזימות, מוזיקה מקורית, בגדים מופרכים ומצעד הופעות אורח שלא יביישו את טקס הגראמי הן הסיבות השוליות ביותר לצפייה בסדרה זו; אנחנו צופות בה בגלל סיבה אחת: קוקי ליון. קוקי היא דמות שאי אפשר שלא להתאהב בה. חזקה, עוצמתית, רגישה, מניפולטיבית, תככנית, יצירתית, לביאת על שתעשה הכל בשביל לשמור על שלמות המשפחה (ובעיקר על שלמות הכסף בתוך המשפחה).

 

 

היא וויתרה על חייה ועל גידול שלושת ילדיה למען לושיוס ליון, בעלה לשעבר, עבורו נכנסה לכלא למשך 17 שנים (!) כדי שהוא יוכל בינתיים לטפח את הקריירה המוזיקלית שלו ולגדל את המפלצת שנקראת Empire Entertainment. ביום בו היא מחליפה את המדי האסירה הכתומים בתלבושות הבלינג הכי מוגזמות וחוזרת הביתה, הסדרה מתחילה ואיתה 3 עונות של עונג צרוף וממכר כאשר הכל עטוף במוזיקת היפ הופ תוצרת טימבלנד.

 

2. Big Little Lies (שקרים קטנים גדולים)


במונטריי הפסטורלית בקליפורניה הכל נראה מושלם. הנוף מדהים, הבגדים יוקרתיים, הילדים יפים ומחונכים, הבתים נוטפי כסף ומעוררי קינאה. אבל מהר מאוד מגלים לנו שמישהי או מישהו נרצח/ה ועד לסיום הפרק האחרון בעונה אין לנו מושג מי ואיך זה הולך להסתיים.

 

 

בכל פרק ופרק העלילה הולכת ומתערערת, האידיליה המוצגת בפרק הראשון מתנפצת, סודות אלימים ואפלים נחשפים וזה בדיוק מסוג הסדרות שכל כך כיף לצפות בהן בחופשת לידה ולהרגיש הכי ברות מזל עם הבעיות הפשוטות שלנו בעודנו מקפצות עם תינוק על כדור פילאטיס.

 

3. Unreal (אנריל)


אם אתן מחובבות סדרות ריאלטי מז׳אנר ׳הרווק׳ או לחילופין סולדות מתרבות הריאליטי - אנריל זו האחת עבורכן. סדרת גילטי פלז׳ר קלילה ומושלמת העוסקת במאחורי הקלעים של הפקת תוכנית טלוויזיה אמריקאית דמויית הרווק, בשם הנהדר - Everlasting.

 


תככים, מזימות וקשירות קשר משמשים את קווין המפיקה הראשית ואת בת טיפוחיה רייצ׳ל כדי לייצר בכל מחיר תוכנית עתירת רייטינג שתרצה את פרנסי הערוץ. הסדרה כתובה נהדר, הדמויות משוחקות מעולה וקו העלילה משחק כל הזמן על המתח של מה שבאמת מתרחש בהפקות מסוג זה לבין טלנובלה עסיסית. וכן, זה נהדר בדיוק כמו שזה נשמע; ממתק אמיתי שיעביר אתכן בכיף לילות לבנים.

 

 

4. Grey’s Anatomy (האנטומיה של גריי)

 

אמרתן חופשת לידה, אמרתן האנטומיה של גריי. סדרת בית החולים האהובה והממכרת, עתירת הפרקים והעונות היא הפרטנרית מושלמת לחופשת לידה ואנחנו לא מכירות מישהי שלא צפתה באחד מהפרקים ולא התמכרה לצוות המתמחים והרופאים בבית החולים ״סיאטל בגרייס״ ולסיפורים המרתקים שמטופלי בית החולים מביאים איתם.

 

 

אמנם לא מדובר ביכולות המשחק המרשימות ביותר שנתקלנו בהן אבל אם אתן חובבות של סדרות דרמה המתרחשות בבתי חולים בשילוב עם סצנות מרגשות, עלילות רומנטיות וקצת קיטצ' זו הסדרה המושלמת בשבילכן! וממקור ראשון אנחנו יכולות להעיד שאפשר לצפות בה פרק אחרי פרק מבוקר ועד ערב. (אנחנו כבר ראינו את כל העונות שלוש פעמים מההתחלה ועד הסוף אבל אל תגלו לאף אחד).

 

5. Girls (בנות) עונה 6
ההמלצה הזו מעט משונה, כי כאן אנחנו ממליצות על עונה ספציפית, העונה האחרונה של ׳בנות׳. היא גם כוללת ספויילרים אז אם הצלחתן עד כה להתחמק מספויירים וגילויים הקשורים לעונה האחרונה של ׳בנות׳, זה הזמן לעבור לקרוא משהו אחר במגזין, למשל את זה >

 

 

 

 

אזהרת ספוילר

 

 

 

 

(מזכירות, יש למטה ספוילר)

 

 

 

 

 

אם יצא לכן לראות את העונות הראשונות ואתן מאוהבות בהאנה וחברותיה הרווקות הניו-יורקריות של אחת הסדרות הכי מדוברות בדורנו, זו הזדמנות מצוינת לנצל את זמן חופשת הלידה כדי להתקדם עם כל הפרקים הקודמים עד שתגיעו לעונה השישית, העונה שעוסקת באופן מפתיע במה שאתן חוות עכשיו - הריון ואימהות טרייה.

 

 

אם (כמונו) קצת פחות התחברתן בעבר לסדרה אתן יכולות לעשות את מה שאנחנו עשינו ולדלג ישר לעונה האחרונה. כן, אנחנו יודעות שזו המלצת צפיה מאוד משונה אבל העונה הזו עוסקת בהריון ובאימהות מזווית כל כך אותנטית, לא מספיק מדוברת ואמיתית כך שזה ממש שווה בעינינו לצפות בה, גם בדילוג שכזה.

 

+++

 

יש לכן המלצות נוספות לסדרות שכיף לצפות בהן בחופשת לידה? שתפו בתגובות ותעזרו ליולדות טריות להעביר את הזמן בכיף ממכר :)

Save

Save

Save

Save

Save

Save

Save

Save

Save

Save

Save

Save

ברוכות הבאות, נעים מאוד להכיר

שמי טל מאור זינגרמן, המייסדת והעורכת של ׳אמהות בסטייל׳.

מעצבת, יזמית, אשת קהילות ותוכן, נשואה לשי ואמא גאה לשתי בנות שהן פשוט החיים שלי. בשנת 2010 פתחתי את הבלוג הראשון שלי ׳כלות אורבניות׳ ומאז אני לא מפסיקה לכתוב ולצלם. כאן במגזין ובקהילות שלנו אני משתפת את כל ההמלצות והתובנות שלי כאמא מכורת עיצוב ואסתטיקה וגם סוקרת שלל מוצרים מעולמות הלייף סטייל לאמהות וילדים.

במהלך השנים האחרונות התאהבתי בחינוך המונטסורי והחלטתי להתעמק באהבה האמיתית שלי: לבבות של ילדים והורים.
בשנת 2021 התחלתי ללמוד את הגישה באופן רשמי בארגון המונטסורי העולמי מייסודה של ד״ר מריה מונטסורי וממשיכי דרכה.
כיום אני בעלת תעודת מונטסורי אסיסטנט לגילי 0-3, 3-6 וגם 6-12

ובאוקטובר 2023 התחלתי ללמוד לקבלת תואר דיפלומה בינלאומי ולהפוך למדריכה מונטסורית מוסמכת AMI .

אני מאמינה שתוכן טוב, יפה ואיכותי יכול לשדרג מהותית את חווית האימהות ובעיקר לגרום לכל אחת מאיתנו לא להרגיש לבד.
ואם הגעת עד לכאן,
כנראה שאת מסכימה איתי ואת הכי מוזמנת להצטרף!


מחכה לך בקבוצה הסודית  בקבוצת עיצוב חדרי הילדים  וגם באינסטגרם הפעיל שלי >

 

 

טל מאור זינגרמן
@imahotbstyle
הצטרפו אלינו באינסטגרם - הכי כיף איתנו!
אמהות בסטייל - המגזין