קליק וזה אצלכן: השמיים פתוחים לשופינג מטריף ב- UK

14.02.21 יום א'
מאת:

נכון לכתיבת שורות אלה, אנחנו כולנו באותו מצב. תקועות בארץ, אין טיסות, אין שופינג בחו״ל, אין H&M, אין יוניקלו, אין מרקס אנד ספנסר, אין שמלות מהממות וטישרטים מדליקים לילדים במחירים זולים.

אבל רגע לפני שנבאס אתכן עוד יותר (מבטיחות שאנחנו פה להרים את מצב הרוח ולא להוריד!) - מה אם היינו אומרות לכן שאת כל זה כולל (כמעט) כל מה שתרצו ממיטב החנויות הכי מוש מבריטניה הקסומה יכולים להגיע עד אליכן לפתח הדלת?

 

אנחנו סופר שמחות להכיר לכן את DeliverLi - השירות שישלח אליכן הביתה את כל אשר חשקה נפשכן.

 

מדובר במיזם מהמם של חברת הקהילה שלנו, מקסימה של ממש בשם מורן סקג׳ו - ז״ק, אימא לשלושה ילדים שעשתה רילוקיישן לפני 9 שנים לאנגליה ומהר מאוד התמכרה לנוחות ולחווית הקניות אונליין המתקדמת שיש שם, עם מבחר מטורף ומשלוחים מהירים בעלויות נמוכות.

בעקבות המצב והקורונה, מורן הבינה את הביקוש שיש בישראל למוצרים מהחנויות הכי שוות שיש בממלכה המאוחדת והחליטה להרים את הכפפה ולהקים את DeliverLi - חברה המעניקה שירותי שילוח מחנויות האונליין ב- UK, היישר אלינו בישראל. בחודשים האחרונים מורן הקימה מערך לוגיסטי שלם כדי ליצור חווית שילוח נעימה, מהירה, משתלמת וסופר שירותית.

 

איך זה עובד?
האמת, שמאוד פשוט. הכתובת המקומית של של DeliverLi הופכת אותנו לאזרחיות הממלכה המאוחדת בין רגע - נכון מדליק?? זהו!

איפה הכתובת הזאת נמצאת? הכל מפורט באתר של דליברלי, לחצו כאן לכל המידע >

 

עכשיו זה הזמן לצאת לשופינג מטורף באתרים הכי שווים באנגליה. ברגע שסיימתן למלא את הסל ולשלם, אתן שולחות הכל על שמכן, אבל לכתובת המקומית, בצירוף הטלפון המקומי שמורן מספקת לנו. את החשבונית שתקבלו לאחר סיום הרכישה, עם מספר ההזמנה וכל הפרטים, תשלחו למייל או לוואטסאפ של DeliverLi. החבילה שלכן תשלח לכתובת הבריטית לקבלת החבילות.

 

בינתיים, אתן תקבלו למייל כל הזמן עדכונים מפורטים לגבי מיקום החבילה ויש אתרים שאפילו ישלחו לכן תמונה של מי שקיבלה את החבילה שלכן, ברגע המסירה. היוש מורן!

מפה החבילה מתחילה את המסע אליכן הביתה, וכל מה שנשאר לכן לעשות זה לבחור איך אתן רוצות שהיא תגיע אליכן - בנקודת מסירה או משלוח.

אחד הדברים המעולים שקורים פה הוא שניתן לפצל ו/או לאחד חבילות בהתאם למגבלות המכס. זה חלק בלתי נפרד מהשירות וזה בעינינו שווה מאוד! כמובן שעדיין כדאי להיות עם האצבע על הדופק כצרכניות ולוודא את שער המטבע, את משקל החבילה, הגודל ועוד פרמטרים שיכולים להשפיע על מחיר השילוח הסופי (שנעשה לפי משקל ונפח) אבל סך הכל, למעט בשמים ודיאודורנטים, ניתן לשלוח לארץ הכל.

 

האם זה משתלם? ולמי כדאי להשתמש בשירות?
מבדיקה מקיפה שעשינו, גילינו פערי מחירים עצומים בין מותגים הנמכרים בארץ ובאנגליה. בנוסף, כמעט בכל חנות אונליין תוכלו להירשם לניוזלטר ולקבל בתמורה הנחות שוות. גם המשלוחים בתוך ה- UK כמעט תמיד ללא עלות או בעלות נמוכה כך שאם תשקללו את המחיר הסופי יחד עם עלות שירות השילוח לארץ יוצא שבאמצעות השירות של Deliverli, הכסף שלנו קונה הרבה הרבה יותר.

דוגמה קטנה להמחשה, מההתנסות האישית של טל:
סל מ- H&M שכלל בתוכו 6 שמלות קיץ לבנות שלי (שמלות בייסיק שאני מאוד אוהבת ובקיץ האחרון לא מצאתי כאלה במידות שרציתי ובכלל זה מעצבן שעדיין אין פה חנות אונליין ל-H&M) + שני טופים בשבילי עלה 29.63 פאונד
(לאחר 10% הנחה שקיבלתי בהרשמה לניוזלטר ומשלוח חינם בתוך אנגליה) שזה 133 ש״ח.

 

שירות משלוחים מאנגליה לישראל

המשלוח מאנגליה אליי הביתה עלה 20 פאונד = 90 ש״ח (משקל של 1.5, הייתי יכולה להוסיף עוד חצי קילו ולשלם אותו דבר).

סך כל הקנייה  - 220 ש״ח, סל נמוך  מסל זהה שהייתי קונה בארץ (ועם הרבה פחות מאמץ וטרחה יש לציין). זו הייתה חווית קניה מעולה וברור לי שאמשיך להזמין דרך השירות של מורן.

---

 

ההקבלה הכי טובה שיש לנו היא להשוות לטיול לחו״ל עם אינספור חנויות מהממות ומיוחדות ופריטים שפשוט אין בארץ ומאוד מאוד חסרים לנו - באמצעות השירות הזה תוכלו למצוא את כל מה שאתן אוהבות, של כל המותגים שרק חלמתן להשיג פה בארץ במחיר של ״כרטיס טיסה״ עבור החבילה שלכן. בעינינו זה מאוד שווה!

לפני שנתחיל להכיר את ממלכת האפשרויות הבאמת בלתי מוגבלות ואפשרויות השופינג הגלומות פה, הנה כמה טיפים של מורן לקנייה מוצלחת לייק א בריטיש פרו!

טיפים לקנייה מוצלחת אונליין באתרים מבריטניה

 

* כשאתן נכנסות לאתר של רשת בינ״ל - תוודאו שהגעתן לאתר הבריטי של הרשת. איך ? תוודאו שהמיקום שלכן מוגדר כ-UK והמטבע שמוצג באתר הוא פאונד (GBP)

* כמעט בכל חנות אונליין יש Membership לניוזלטר מאוד משתלם.
ההרשמה מעניקה לכן שלל הנחות כמו 10% לקנייה ראשונה, אירועי מכירה מיוחדים, משלוחים חינם ועוד הטבות שוות. אז אם יש אתר שמוצא חן בעיניכן - הירשמו לניוזלטר שלו.

 

*לפני שאתן משלמות, תריצו חיפוש קצר בגוגל על שם החנות + הביטוי PROMO CODES יכול להיות שתמצאו קופונים שיעניקו לכן 10%-20% הנחה. שווה!

* תחפושות לילדים לפורים ובכלל - ניתן למצוא כל השנה, בכל חנויות הכלבו הגדולות. חפשו באתרים את הביטוי: Fancy Dressing


* גם בגדי הריון תוכלו למצוא בכל החנויות הגדולות. למעשה, רכישת בגדי הריון אונליין זו הדרך הכי פופולרית בקרב ההריוניות הבריטיות ומה שטוב להן בהחלט טוב גם לנו. אז אם אתן צריכות להתחדש בבגדי הריון יפים, נעימים במחירים טובים - חפשו תמיד את קטגוריית ה- Maternity ותתכוננו להתעלף מהמבחר.


* אם אתן מחפשות מצעים (יש קטגוריה שלמה כמעט בכל אתר גדול, חפשו: Bedding) כדאי לדעת שסט מצעים בריטי כולל ציפה וציפית, את הסדין צריך לקנות בנפרד.

* תחתוני וסת - פריט מאוד פופולרי ב- UK שניתן למצוא בשלל חנויות כלבו במחירים נגישים.

* אתרים כמו ג׳ורג׳, מרקס אנד ספנסר ועוד (למעט אסוס ונקסט ששולחים ישירות לישראל) - מבצעים משלוחים ישירות לישראל, אבל באופן עקיף. הם אינם שולחים ישירות לארץ וכשאתן מגדירות את המיקום שלכן כישראל - המחירים של המוצרים באתר עולים ובעצם מגלמים את עלויות המשלוח והם גם לא כוללים הטבות והנחות רבות שיש בתוך UK.

* ואם כבר הזכרנו את אסוס ונקסט - הם אכן שולחים ישירות לארץ, אבל לא את כל המגוון. ישנם מותגים שנשלחים אך ורק ל- UK או מדינות אירופה ולכן שווה להציץ בגרסה הבריטית ולראות אם יש שם מותגים שאתן אוהבות ומחפשות.

* לא רק UK! הרבה חנויות אונליין מכל רחבי אירופה שאינן שולחות לישראל, שולחות לאנגליה בעלויות משלוח לא גבוהות או בחינם מעל סכום מסוים, כך שהאופציות פה הולכות ומתרחבות ואם אתן משוטטות ברחבי הרשת ומחפשות אוצרות - תבדקו תמיד אם החנות מבצעת משלוחים לאנגליה ואם כן אתן לגמרי מסודרות.

*והכי חשוב: ניתן לשלוח לישראל הכל - למעט בשמים ודיאודורנטים, אז קחו את זה בחשבון כדי לא להתבאס.

אז אחרי כל ההסברים והטיפים, בואו נצא יחד למסע קניות!

אי אפשר לדבר על כל השופינג המהמם שיש בחו״ל מבלי המלצות ממוקדות ושוות. אז ברור שאספנו עבורכן את רשימת החנויות שאמהות בסטייל פשוט חייבות להכיר:

1. H&M
נתחיל עם ה-חנות מבחינתנו.

שופינג באנגליה עם משלוחים לישראל

בגדי הריון, תינוקות, ילדים, ילדות, תחפושות מושלמות, הלבשה תחתונה (אוךך הגרביים לילדים! והתחתונים!), בגדי נשים, גברים והכל בטווח מידות רחב.
מה עוד תוכלו למצוא שם? אקססוריז לבית, מצעים, איפור, מוצרי טיפוח.
הכל במחירים מעולים ובשיא הסטייל.
קליק לאתר הבריטי

2. זארה / זארה הום
כאן באמת שאין צורך להרחיב, ורק נספר שאם אתן מכורות זארה וזארה הום - תתכוננו לחווית קניות משוגעת. מומלץ להיכנס לזארה ישראל ולעשות בעצמכן השוואת מחירים כדי להבין את ההבדל.

שופינג בזארה אנגליה עם משלוחים לשיראל

שימו לב במיוחד לקטגורית האקססוריז לתינוקות ופעוטות - זה פשוט משגע.
קליק לזארוש הבריטית
קליק לזארוש הום הבריטית


3. George
מדובר בחנות כלבו סופר חמודה עם המון פריטי לבוש והנעלה לנשים, גברים וילדים מכל הגילים. תוכלו למצוא שם גם צעצועים, מצעים ומלא פריטי הום סטיילינג והכל במחירים שגורמים לנו לבכות מאושר - הכי חווית שופינג בפרימרק (שאגב, להם אין חנות אונליין, אז ג׳ורג׳ זו המקבילה הכי הכי שיש).

שופינג באתר ג׳ורג׳ הבריטי עם משלוחים לישראל

חשוב לשים לב: כמו שכתבנו, ג׳ורג׳ מבצעים משלוחים לישראל, אז ברגע שתזדהו כישראליות שרוכשות בשקלים, המחירים של כל המוצרים יקפצו. שימו לב שאתן מוגדרות כבריטיות ורוכשות בפאונדים - וצאו לדרך.

קליק לג׳ורג׳ >

4+5 Uniqlo+Gap
את החנויות הבאות באמת שאין צורך להציג. מדובר בחברות שידועות באיכות שלהן ובמבחר הרחב, והן מוקד עלייה לכל ישראלית שמגיעה לחו״ל, ובצדק!

 אמנם כל הבגדים הם בסגנון בייסיק, אבל כמו שכבר ציינו על האיכות שלהם אי אפשר להתפשר ורוב הסיכויים שלא תמצאו בשום מקום אחר.
טיפ קטן של מורן: מי שמחפשת פיג׳מות שוות לילדים, תמצא את מבוקשה בגאפ.

קליק לגאפ אנגליה

הרבה נכתב בקבוצה הסודית שלנו על המעיל הקלאסי של יוניקלו לילדים. אמהות רבות ממליצות עליו ואנחנו יכולות להבין למה! הוא לא מנצנץ, או זוהר, ואין עליו דמויות מצוירות. למעשה הוא הכי בייסיק שיש. אז למה כולן מתלהבות ממנו? כי בייסיק זה הכי טוב שיש, וכמו שכבר כתבנו, אין על האיכות של יוניקלו. מורן מספרת ששלחה לא מזמן מעיל ילדים ומעיל לגבר בעלות 18.31 פאונד לנקודת חלוקה בישראל. היתרון הגדול של יוניקלו הוא שהמעילים כמעט ולא שוקלים, שזה נהדר!

קליק ליוניקלו אנגליה

אם אתן כבר באתר של יוניקלו, אז יש לנו המלצה סופר רותחת על החזיות שלהם. הן ללא ברזלים, מחזיקות בול את מה שצריך, נוחות בטירוף, איכותיות, יפות ונשמרות לאורך שנים. אנחנו לא יכולות להפסיק להתלהב מהן (אני אישית כבר שנים רק עם החזיות שלהם, גם בהריונות). עוד המלצה חמה של מורן - להירשם לניוזלטר של יוניקלו, הם מעניקים 10 פאונד בקנייה מעל 60 פאונד מה שאומר יותר בגדים ללא תשלום מע״מ.


6. Debenhams
כשנכנסים לאתר, ישר מבינים שהגענו לגן עדן של קניות. תוכלו למצוא כאן המון מציאות, החל מדברי קוסמטיקה ועד למוצרי חשמל, מצעים, בגדים ונעליים לכל המשפחה והכל במחירים נעימים.

שופינג באנגליה של מותגים אהובים עם משלוח לישראל


חלק מהדברים ששמנו עין עליהם כוללים מוצרים של חברת Radley המעולה עם אקססוריז בריטים קלאסיים, בגדי הריון מושלמים של Dorothy Perkins, איפור של Benefit, תיקים של Herschel Supply Co, בגדים של Levi's ועוד המון מותגים אהובים במחירים מפתיעים. מומלץ בחום לפשפש בקטגורית הסייל באתר.
קליק ואתן שם

7. Matalan
כלבו משוגע, שגם הוא כמו קודמו מכיל בתוכו המון המון דברים. החלטנו להתמקד פה על מחלקת הילדים שלהם שבה תוכלו למצוא באמת כל מה שאתן מחפשות לתינוקות, פעוטות, ילדים ובני נוער- מעילים, שעונים, נעליים, פיג'מות …כבר אמרנו הכל? אתן חייבות להכנס, קליק.

 

8. M&S Marks and Spencer
אם יש חנות שאנחנו ממש מתגעגעים אליה זו מרקס אנד ספנסר. מדובר בחנות ענק שתוכלו למצוא שם הכל, אבל באמת הכל מהכל, וכמו שבמציאות אפשר להסתובב בה שעות בין כל הקומות והמחלקות, כך גם באתר (מזכירות לכן לבחור במיקום UK במקום ישראל).
קליק למרקס אנד ספנסר

 

9. TU
חנות בגדים סופר שיקית עם שלל קולקציות מעוצבות לכל המשפחה, אחת החנויות שמורן באופן אישי הכי הכי אוהבת.

שופינג אונליין באנגליה עם שילוח לישראל

מצאנו שם עולם ומלואו וגם המון דברים שווים שאמהות תמיד מחפשות כמו סינרי אוכל לתינוקות ופעוטות בצורת חולצות, שקי שינה לתינוקות, שלל גרביים, פיג׳מות, בגדי ים, מגבות ומעילי גשם מתוקים לקטנטנים - הכל באיכות מעולה ומחירים טובים.
קליק לטוב הזה

10. Argos
חנות כל בו ענקית שיש בה פשוט הכל מכל.
אל תפספסו את המצעים לילדים, בגדי הבייביז את האקססוריז ופריטי ההום סטיילינג לחדרי ילדים.
קליק לארגוס

 

11. Jhon Lewis
אי אפשר לדבר על שופינג UK של בריטיות אמיתיות, מבלי לדבר על ג׳ון לואיס, חנות כלבו ענקית ומלאת כל טוב, שהיא החיים עצמם. אפשר להקביל אותה למרקס ספנסר, אבל עם שפיץ של סטייל. יש שם הכל מכל, מורן ממליצה לנו במיוחד לשים לב לבגדי הניובורן שהם מכותנה אורגנית ולמצעים המצטיינים.

קליק לג׳ון לואיס

 

12. JoJo Maman Bebe
אוקיי, עצרו הכל! מצאנו את החנות המושלמת לאמהות, תינוקות וילדים.

 

שופינג אונליין באנגליה עם משלוחים לישראל


באמת שאנחנו לא מגזימות, באתר תוכלו למצוא בגדים לתינוקות וילדים, מוצרים לאמבטיה, צעצועים מכל הסוגים, מצעים, שמיכות, סינרים, חיתולי טטרה, מנשאים, תיקים, נעליים, לולים ועוד המון המון דברים. אנחנו הרגשנו כמו ילדות בחנות ממתקים, ואם אתן בהריון אז אל תפספסו את מחלקת ההריון שלהם (או את מחלקת הסייל!).
קליק ויפה שנייה אחת קודם

13. OYSHO
זה בשבילנו, האמהות המג׳נגלות, הספורטיביות וחובבות הבגדים הנוחים והיפים. אין ספק שהקורונה הביאה לקדמת הבמה את המראה המינימליסטי, הנקי והלא מתאמץ ובאתר המושלם הזה מבית INDITEX (ההורים של זארה) תוכלו למצוא הכל מכל. המחירים לא זולים, אבל מדובר פה באיכות מנצחת.

שופינג באנגליה עם משלוח לישראל

סווטשירטים שלמות, בגדי יוגה, פילאטיס, טייצים וטופים מעלפים, פיג׳מות - הכל בצבעוניות רכה ובגזרות נינוחות וסופר קוליות.
קליק ל- OYSHO

14. WUKA
מותג תחתוני וסת מאוד אהוב בבריטניה, אז אם אתן בעניין - כדאי לכן להכיר.
ֿמכאן


15. Cheeky Wipes
חנות אקולוגית למוצרי הגיינה וטיפוח לנשים ותינוקות המעניקה חווית קניה אחרת.
תוכלו למצוא שם חיתולים, מגבונים, ווט-בגס, פדים להנקה, תחתוני וסת, פדים להסרת איפור ועוד ועוד - הכל רב פעמי, רב שימושי ומאוד ואקולוגי.
קליק רב פעמי


16. Ten little
מותג נעליים ראשונות לקטנטנים שאין להשיג בארץ, אבל אמהות בכל רחבי העולם פשוט נשבעות בו, ובצדק רב.

נעלי צעד ראשון לפעוטות בהזמנה לישראל מאנגליה

הנעליים של המותג מותאמות במיוחד למבנה האנטומי הייחודי של פעוטות, עשויות חומרים איכותיים ובעיצוב יוניסקסי יפהפיה. מושלמות לצעדים הראשונים ולאלו שאחריהם.
צעד קטן, קליק גדול

 

17. Sportsdirect
לאמהות, אבות וזאטוטים שאוהבים ספורט, אבל לא רק.
אתר שמאגד בתוכו כל מה שקשור להתעמלות ותנועה, ממש גן עדן קטן לספורטאים, החל מהקטן ועד לגדול.
קליק ספורטיבי, כאן

 

18. Startrite shoes
מי שלא מכירה, זה הזמן להכיר את Strite Shoes.
מותג נעלי ילדים שמוכיח שוב ושוב שאיכות, נוחות וסטייל בהחלט יכולים ללכת ביחד!
אנחנו באופן אישי התעלפנו מנעלי הקאנבס שלהם אז לגמרי אל תפספסו.
קליק לכל הכיף

 

19. G-Staer-RAW
מותג הדנים והבייסיק האיכותי מחייך אלינו עם מחירים מעולים וסיילים אטרקטיבים. חברות מדווחות על פער מטורף בין המגוון והמחירים שיש בארץ לבין מה שניתן להשיג באתר הבריטי.

 

G STAR ROW ג׳ינסים מאנגליה במשלוח לישראל
תוכלו למצוא שם ג׳ינסים מעולים בשלל גזרות לנשים ולגברים ובגדי ילדים סופר מתוקים (מגיל שלוש) שכולם נראים ממש כמו דגמי מיני מי של הגדולים. לחובבות הז׳אנר מחכה כאן תענוג גדול!

 

קליק ואל תשכחו להגדיר את שאתן גולשות מה- UK

20. Pepe jeans
המותג הלונדוני שקשה עד בלתי אפשרי להשיגו בארץ, מלביש את כל המשפחה בשיא הסטייל הלא מתאמץ. תשמעו, יש שם פריטים שפשוט להתעלף. אהבנו במיוחד את הסניקרס, פריטי הדנים, הסריגים בקיצור - את הכל. זול זה לא, אבל במהלך הסיילים (מדובר על הנחות מטורפות!) תוכלו לצוד לכן פיסים איכותיים במחירים הכי ווליו  פור מאני שישמשו אתכן למשך שנים. מורן מעדכנת שהמידות של הנעליים קצת קטנות, אז קחו את זה בחשבון אם אתן מזמינות.
קליק לפפה ג׳ינס

 
וזה באמת רק על קצה קצהו של המזלג :)


שווה לעקוב אחרי העמוד של Deliverli בפייסבוק ובאינסטגרם כדי לקבל עדכונים שוטפים על מבצעים שווים, המלצות שופינג ועוד טיפים שרק מקומיות מכירות.

 
+++

 

ואפשר בלי פינוקים? ברור שאי אפשר!
מורן מפנקת אותנו ב10% הנחה על מחיר השילוח לישראל בהזמנה הראשונה שלכן.
איך תקבלו את ההנחה שלנו?
בכל פנייה לשירות, בוואטסאפ או במייל תכתבו את סיסמת הקסם style10 וכשישלחו לכן את החשבונית לתשלום, היא תהיה פחות 10%. שווה!
(ההטבה שלנו תקפה עד סוף פברואר 28.2.2021)

 

לשאלות, פניות והתייעצויות ולמידע נוסף, אתן יכולות לפנות לעמוד הפייסבוק, לאינסטגרם או לאתר של Deliverli.

וכמובן שאנחנו וגם מורן מחכות לכן, בקבוצה הסודית שלנו >

 

ברוכות הבאות, נעים מאוד להכיר

שמי טל מאור זינגרמן, המייסדת והעורכת של ׳אמהות בסטייל׳.

מעצבת, יזמית, אשת קהילות ותוכן, נשואה לשי ואמא גאה לשתי בנות שהן פשוט החיים שלי. בשנת 2010 פתחתי את הבלוג הראשון שלי ׳כלות אורבניות׳ ומאז אני לא מפסיקה לכתוב ולצלם. כאן במגזין ובקהילות שלנו אני משתפת את כל ההמלצות והתובנות שלי כאמא מכורת עיצוב ואסתטיקה וגם סוקרת שלל מוצרים מעולמות הלייף סטייל לאמהות וילדים.

במהלך השנים האחרונות התאהבתי בחינוך המונטסורי והחלטתי להתעמק באהבה האמיתית שלי: לבבות של ילדים והורים.
בשנת 2021 התחלתי ללמוד את הגישה באופן רשמי בארגון המונטסורי העולמי מייסודה של ד״ר מריה מונטסורי וממשיכי דרכה.
כיום אני בעלת תעודת מונטסורי אסיסטנט לגילי 0-3, 3-6 וגם 6-12

ובאוקטובר 2023 התחלתי ללמוד לקבלת תואר דיפלומה בינלאומי ולהפוך למדריכה מונטסורית מוסמכת AMI .

אני מאמינה שתוכן טוב, יפה ואיכותי יכול לשדרג מהותית את חווית האימהות ובעיקר לגרום לכל אחת מאיתנו לא להרגיש לבד.
ואם הגעת עד לכאן,
כנראה שאת מסכימה איתי ואת הכי מוזמנת להצטרף!


מחכה לך בקבוצה הסודית  בקבוצת עיצוב חדרי הילדים  וגם באינסטגרם הפעיל שלי >

 

 

טל מאור זינגרמן
@imahotbstyle
הצטרפו אלינו באינסטגרם - הכי כיף איתנו!
אמהות בסטייל - המגזין