עבדים היינו, עבדים – הצד שלה.

07.04.13 יום א'
מאת:

עתה בני חורין בני חורין

 

כן , כן פסח- סמל היציאה מעבדות לא חירות. לא בבית ספרנו. תודה לך מנכ"ל יקר שהדממת את חברת ההי-טק של ההוא שלצידי לשבוע שלם. אתה לא יודע מה עשית לעובד המצטיין שלך!! תודה!

 

בין רגע עבר העובד היקר לחסות המנכ"לית. ומפני שרגיל הוא לשעות עבודה רבות החלטתי לא להוציא אותו מהשגרה היומית. 7 ימים תמים של עבודות סבלות, נגרות, קניות, תיקונים, שיפוצים- הקינון הגיע!!

 

שרון בשבוע 31

 

שמעתי עליו מחברות וחיכיתי וחיכיתי והנה בא. יש לי לגטימציה להכין את הקרקע מבחינה עיצובית. יש!!! עוד בזבוזים מוצדקים! כמה אני אוהבת לקנות כשיש סיבה. זה ממש משקיט את המצפון!

 

אז הפעם הכותרת היתה- "שיפוצים בבית". ואני כמובן אוהבת קניות מכל הסוגים. פתאום ביקור בחנות לחומרי בנין הוא חוויה מטורפת. באיזה צבע אצבע את שידת ההחתלה? האם אוכל למצוא קרניז יפה לקיר? דבקים מכל הסוגים – כדי שיהיה.. מברשות, גלגלות, שקיות זבל מיוחדות, מסמרים, ברגים ושאר אביזרים שמכניסים לקיר. הזדמנות לתקן גם את הברז וגם את הסיפון. משם אני גוררת את האומלל המיוזע לקנות מרצפות נוספות שנשברו במהלך הזמן ועונות השנה. אני כבר קונה כמה חבילות אקסטרה- שיהיה. הרי עם הציפור הקטנה אני לא אסע עד פה בשביל מרצפת! מיד לאיש השיש, לא נשאיר את האמבטיה כמו שהיא, עבור הנסיכה שעומדת להיוולד צריך שהכיור ישב לפחות על קאררה.

 

לקראת שעות הערב, ואחרי יום קניות ראשון מתוך 5 (שישבת של מנוחת אשראי) אנו מביטים בשקיות הרבות המפוזרות בסלון. זה שלצידי מצפצף בקול חלש שהוא פוחד והוא אינו מאמין שהוא אומר את זה אבל "אני לא חושב שאוכל לבצע את כל זה לבד, אנחנו צריכים איש מקצוע". חיוך ענק נמרח על שפתי- ניצחתי! עוד הוצאה מבורכת צועדת לקראתי.

 

בבוקר, אחרי כמה טלפונים, סגרנו עם ציון. ועד שהוא יגיע, קפצתי להום סנטר להשלמות...

 

ציון הגיע עם כל גובהו וארגז כליו ואני מחככת ידיים וחושבת שכעת נפתח חלון הזדמנויות חדש- לזה שלצידי נפער בור של זמן פנוי בעקבות שכירת השיפוצניק המהולל והוא פנוי לסידור ארונות, טיפול בגינה ובמחסן ושאר חוויות.

 

הימים השלישי והרביעי מוקדשים כולם לציון המרים בלטות בניגוב זיעה קטן, מחליף כיורים על ימין ועל שמאל, מדביק שיש, מתקן קירות. אח... כמה אני רוצה ציון כזה שישב לי במחסן לעת הצורך. ולא כזה מהסוג שלי יש ששידה מאיקאה עבורו היא שבועיים של עבודה.

 

היום החמישי-נסיעה לצפון- שידת ההחתלה היחידה שמצאה חן בעייני כרוכה בנסיעה, השגת אוטו מתאים, הרמה, הזזה, פירוק והרכבה! כמה משימות נפלאות ביום אחד!

ואני, קטנה כזו, שולטת על מבצע "עבדים היינו" ביד רמה. מורה ומכוונת, מצביעה ומדריכה, בכל כך הרבה רוך והבנה.

לקינוח ביום השישי, מה אם לא- סנטו. התגשמות משאלותיי ואותו אני מדריכה בדיוק רב. חלונות, ארונות, מקרר ומיקרו. רצפה, הזזה, שירותים, אמבטיה. אני כל כך מתרגשת!! למה כל הטוב הזה מגיע לי!?!?!

 

בשבת בערב, ההוא שלצידי מחייך מן הצד השני של ביתנו ומלמל מגבו התפוס- כמה הוא שמח שמתחיל שבוע חדש. כמה הוא מתרגש מהחזרה למשרד.

אני בסך הכל עשיתי זאת למענו, שידע להעריך את מקום עבודתו. בבקשה מנכ"ל יקר, קבל אותו חזרה, ממש כפי שהשארת לי לפני 7 ימים, פחות גרם אחד של שפיות.

 

לקריאה נוספת על שבוע 31 להריון >>

ברוכות הבאות, נעים מאוד להכיר

שמי טל מאור זינגרמן, המייסדת והעורכת של ׳אמהות בסטייל׳.

מעצבת, יזמית, אשת קהילות ותוכן, נשואה לשי ואמא גאה לשתי בנות שהן פשוט החיים שלי. בשנת 2010 פתחתי את הבלוג הראשון שלי ׳כלות אורבניות׳ ומאז אני לא מפסיקה לכתוב ולצלם. כאן במגזין ובקהילות שלנו אני משתפת את כל ההמלצות והתובנות שלי כאמא מכורת עיצוב ואסתטיקה וגם סוקרת שלל מוצרים מעולמות הלייף סטייל לאמהות וילדים.

במהלך השנים האחרונות התאהבתי בחינוך המונטסורי והחלטתי להתעמק באהבה האמיתית שלי: לבבות של ילדים והורים.
בשנת 2021 התחלתי ללמוד את הגישה באופן רשמי בארגון המונטסורי העולמי מייסודה של ד״ר מריה מונטסורי וממשיכי דרכה.
כיום אני בעלת תעודת מונטסורי אסיסטנט לגילי 0-3, 3-6 וגם 6-12

ובאוקטובר 2023 התחלתי ללמוד לקבלת תואר דיפלומה בינלאומי ולהפוך למדריכה מונטסורית מוסמכת AMI .

אני מאמינה שתוכן טוב, יפה ואיכותי יכול לשדרג מהותית את חווית האימהות ובעיקר לגרום לכל אחת מאיתנו לא להרגיש לבד.
ואם הגעת עד לכאן,
כנראה שאת מסכימה איתי ואת הכי מוזמנת להצטרף!


מחכה לך בקבוצה הסודית  בקבוצת עיצוב חדרי הילדים  וגם באינסטגרם הפעיל שלי >

 

 

טל מאור זינגרמן
@imahotbstyle
הצטרפו אלינו באינסטגרם - הכי כיף איתנו!
אמהות בסטייל - המגזין