שלי יחמוביץ היקרה

21.05.13 יום ג'
מאת:

עם כניסתך לפוליטיקה נתת לבנות ארצנו את האומץ הבלתי נסבל להפגין אג'נדה. כן כן , אני תולה את כל האשמה בך, שלי יקרה. כיצד נטעת בנו האומץ להחזיק בשלל אג'נדות נשיות?!? חוסר אחריות משווע. אני רוצה את קולי בחזרה!

 

שרון בשבוע 37

 

בעבר, עם הולדת האוצר הקטן והגעתו הביתה, נשות הקומונה היו מתגודדות סביב עריסת הנצרים הקלועה, מייעצות לאם הטרייה ועוזרות לה ברגעיו הראשונים של העולל הצווח.

 

היום, הסיפור שונה לגמרי- כל אם פוחזת מחזיקה בשלל אג'דנות לטיפול בעולל ומוציאה אותן מפיה ללא אזהרה ובטח שללא בקשה מחברתה הטרוטה.

נתחיל מזה ש"מי שאל אותך בכלל? כלבה?"


ככל שבטני מתנפחת ונראית ככרס של מוכר אבטיחים לצד הכביש בואדי ערה, אני מקבלת שלל "אג'דנות" בחינם. אין זה משנה כמה הגברת הקולנית קרובה אלי, מתי דיברנו לאחרונה והאם אני בכלל זוכרת את שמה בימים קשים אלה על אחת כמה וכמה שעוד בתיכון לא באמת היתי בטוחה איך קוראים לה. גודל הבטן שלי מסגיר את הציפייה לרגע המיוחל ולכניסתי לסטטוס החדש. עובדה זו מספיקה לחלוטין למכרה המעצבנת לסקור בפני שלל עצות בנוגע לשעותיה הראשונות של הנסיכה.

 

שיחה שכזו תמיד מתחילה בוידוי של הכלבונת "אני שונאת שנותנים עצות. שונאת שאמרו לי מה לעשות. לכי עם האינסטינקטים שלך". אז אני נרגעת, לוקחת צעד לאחור, נושמת לרווחה ומודה לחברת הילדות מתיכון מקיף, שלא נטפלה אלי. שמחה על כך שפגשתי צדיקה אחת בסדום. אחרי ההתקרבות, מגיע שלב השאלה האישית. כאשר חשוב לזכור שהתשובה, הדעה והביקורת של הביץ' , נמצאת בגוף השאלה. לדוגמא- " את לא תקחי אפידורל. נכון??" משם אני מתחילה להתעצבן ממש, הרי מותר לי והחום גם בלתי נסבל בשלב הזה. אני מכינה את עצמי להגעת האג'נדה ואכן תוך שלוש שניות היא נוחתת אלי מפורטת להפליא, מלאה בדוגמאות, יש לומר- ויזואליות מידי, ים של סימוכין, סיפורים על חברות בעלות מקרים דומים, ציטוטים מתיאוריות ולפחות שלושה NAME DROPING של חוקרות ואגינות כאלה או אחרות.

 

מה שמדהים באג'נדות מן הסוג הזה, שהן תמיד מנוגדות לחלוטין מאג'נדה אחרת באותו הנושא. חברות, לפחות תתאמו עמדות! לפחות כשאתן באות להתנפל עלי, תיישרו קו או תבנו בעד ונגד מסודר. אבל הבטחון הנוראי הזה באג'נדה שלך על אופי הכנסת המוצץ לאחר יציאה מקוניאלית, הוא בלתי נסבל ופשוט לא הגיוני.

 

כן שלי, אני חוזרת אליך, האשמה בכל, שנתת ונטעת בבנות ישאל בטחון חסר בסיס וזכות להחזיק בתיק מלא אג'נדות.

 

ולמרות שבטני מלאה כרגע, לפי מה שאומרים, ביצור אנושי ולא בתחושות ואינסטינקטים כפי שהיה עד לפני 9 חודשים- אני בוחרת ללכת עם עצמי. גם אם הבטן שלי בוגדת בי לאחרונה.

 

ולכן בנות ישראל המאוג'נדות- סתמו. תודה.

 

לקריאה נוספת אודות שבוע 37 להריון >>

ברוכות הבאות, נעים מאוד להכיר

שמי טל מאור זינגרמן, המייסדת והעורכת של ׳אמהות בסטייל׳.

מעצבת, יזמית, אשת קהילות ותוכן, נשואה לשי ואמא גאה לשתי בנות שהן פשוט החיים שלי. בשנת 2010 פתחתי את הבלוג הראשון שלי ׳כלות אורבניות׳ ומאז אני לא מפסיקה לכתוב ולצלם. כאן במגזין ובקהילות שלנו אני משתפת את כל ההמלצות והתובנות שלי כאמא מכורת עיצוב ואסתטיקה וגם סוקרת שלל מוצרים מעולמות הלייף סטייל לאמהות וילדים.

במהלך השנים האחרונות התאהבתי בחינוך המונטסורי והחלטתי להתעמק באהבה האמיתית שלי: לבבות של ילדים והורים.
בשנת 2021 התחלתי ללמוד את הגישה באופן רשמי בארגון המונטסורי העולמי מייסודה של ד״ר מריה מונטסורי וממשיכי דרכה.
כיום אני בעלת תעודת מונטסורי אסיסטנט לגילי 0-3, 3-6 וגם 6-12

ובאוקטובר 2023 התחלתי ללמוד לקבלת תואר דיפלומה בינלאומי ולהפוך למדריכה מונטסורית מוסמכת AMI .

אני מאמינה שתוכן טוב, יפה ואיכותי יכול לשדרג מהותית את חווית האימהות ובעיקר לגרום לכל אחת מאיתנו לא להרגיש לבד.
ואם הגעת עד לכאן,
כנראה שאת מסכימה איתי ואת הכי מוזמנת להצטרף!


מחכה לך בקבוצה הסודית  בקבוצת עיצוב חדרי הילדים  וגם באינסטגרם הפעיל שלי >

 

 

טל מאור זינגרמן
@imahotbstyle
הצטרפו אלינו באינסטגרם - הכי כיף איתנו!
אמהות בסטייל - המגזין