החדר של אימוש ולילוש: עיצוב משרד ביתי + פינת לימודים

06.08.20 יום ה'
מאת:

אני ממש מתרגשת לשתף אתכן לראשונה במשרד הביתי שלי שעבר בחודשים האחרונים מייקאובר מטורף כשהצטרפה אליי במפתיע שותפה חדשה לחדר.

 

הכל התחיל בשנה שעברה, כשעיצבתי עבורה פינת לימודים מהממת בקונספט בנות ים, שענתה במדויק על כל החלומות, הציפיות וההתרגשות של תחילת כיתה א׳. היא הייתה ממוקמת בחלל פתוח שנמצא בין חדרי הבית, במעין נישה כזאת שתמיד הייתה ריקה והבחירה למלא אותה בשולחן מאובזר הייתה מתבקשת.

 

זה היה נראה פשוט מעולה! אבל ככל שהשבועות עברו הרגשתי שהפינה הזאת הופכת להיות ערימת בלאגן חסרת שימוש. כל שיעורי הבית, הציורים, הפיסולים וכל הדברים שלי כל כך אוהבת לעשות נעשו הרחק משם, בשולחן האוכל הגדול.

 

הדחקתי את העניין, בכל זאת, כל כך השקעתי בפינה הזאת…. עד שיום אחד לפני השינה, לי ניגשה אליי ובלחש ביקשה ממני להעביר את השולחן שלה למשרד הביתי שלי, כי היא רוצה להיות לידי ובעיקר רוצה שתהיה לה את האפשרות לסגור את הדלת בפני אחותה הקטנה ולשקוע בעולם הפנימי שלה בלי הפרעות והצקות.

 

התרגשתי מהבקשה שלה, מהפתיחות, מהיכולת לזהות את הצרכים שלה ומהרצון לחלוק איתי חדר אבל קצת התבאסתי מכך שלמשרד המעוצב שלי יכנס שולחן נוסף, שהוא אמנם יפה והכל, אבל פשוט לא קשור ויצור תחושת גיבוב, שתאתגר מאוד את הפרעות הקשב שלי.

למרות כל החששות, החלטתי לזרום עם הבקשה היפה שלה.

 

עוד באותו לילה הכנסתי את השולחן שלה לחדר (זה אכן היה נראה מגובב ועמוס) והתחלתי לחפש פתרונות אחרים שיתנו מענה לכל הצרכים החדשים של החדר. או כמו שאני אוהבת: מייקאובר!

 

עיצוב משרד ביתי לאמא ופינת לימודים לילדה

 

כדי ליצור מראה אחיד, חיפשתי שולחן אחד ארוך שישמש את שתינו כמו שיש בחללי עבודה משותפים. במכירת גראז׳ סייל של בוצ׳רס ברמות השבים מצאתי פלטה נהדרת, שהתאימה כמעט מקיר לקיר וגם רגלי חמור, שהיו בגובה המתאים לשתינו.

 

עיצוב משרד ביתי לאמא ופינת לימודים לילדה הצד שלי

 

 

עיצוב משרד ביתי לאמא ופינת לימודים לילדה הצד שלה

 

שתי שידות עם מגירות (אחת לכל אחת) מאיקאה התאימו בול כדי לתמוך בשולחן ולהיות פתרון אחסון מעולה שעושה המון סדר. ולקינוח צבעתי את הידיות בספריי זהב.

 

עיצוב משרד ביתי לאמא ופינת לימודים לילדה

 

מהרגע שהשולחן החדש הגיע, הוא התגלה כשימושי בטירוף וכזה שעונה באופן מדויק על כל הצרכים של לי: שיעורי בית, למידה מקוונת, יצירות, ניסויים, משחק בלגו ובבובות קטנטנות - הכל נעשה עליו ובשמחה.

 

וגם אני התרגלתי לחלוק את המשרד שלי עם שותפה מתוקה, שחוזרת כל יום הביתה מבית הספר ואחרי שאנחנו אוכלות יחד ארוחת צוהריים, היא מתיישבת לידי ובזמן שאני עובדת על הדברים שלי, היא עובדת על הדברים שלה.

 

עיצוב משרד ביתי לאמא ופינת לימודים לילדה

 

מכיוון שאני חולקת את הספייס שלי עם ילדה, זה אומר שיש בחלל המשותף שלנו הרבה ציוד בית ספר, ניירות, גזירות ובלאגן בילט אין.

 

מהסיבה הזאת החלטתי מראש להיות כמה שיותר מינימליסטית בעיצוב הכללי כדי שתמיד יראה פה יחסית מסודר.

 

עיצוב משרד ביתי לאמא ופינת לימודים לילדה הצד השני של החדר - נקי, נקי, נקי

 

עיצוב משרד ביתינוף לכפר סבא

 

מי שמכירה את שיטת העיצוב שלי יודעת שאני תמיד מחפשת נקודת עיגון ויזואלית - איזה אפקט וואוו שכובש את החלל. כאן בחדר החלטתי להשתמש בקיר השולחן ולהפוך אותו לקיר גלריה ענקי.

 

עיצוב משרד ביתי לאמא ופינת לימודים לילדה

 

חודשים לקח לי להחליט מה יהיה על הקיר הזה. אספתי אינספור פרינטים ומסגרות והתלבטתי מאוד מה בסופו של דבר יעבור את הסינון ויתלה. היה חסר לי איזה טאצ׳ מיוחד, שיספר את הסיפור המיוחד של החדר הזה ושל השותפות המקסימה שנוצרה ביני ובין הבת שלי.


ואז זה הגיע!

 

פוסט בפייסבוק שסיפר לעולם על מיזם חדש ומהמם - Small people art, שנולד ממש לאחרונה לנועה מרגי, אמא של אלי הקטנטנה ומעצבת גרפית סופר מוכשרת. כל כך התרגשתי, זו בדיוק הייתה החתיכה החסרה. בגדול מדובר בפשטות גאונית:
נועה המקסימה לוקחת ציורים של ילדים ובמגע קסם רגיש ומלא סטייל הופכת אותם ליצירת אומנות מהממת ומשמעותית.

 

עיצוב משרד ביתי לאמא ופינת לימודים לילדה

 

משמעותית מבחינת הפן העיצובי - זה כל כך יפה ומיוחד ופשוט משדרג ומקפיץ כל חלל בבית, אבל בעיניי זה בעיקר משמעותי מבחינת הילדים.

 

החיוך והאושר שהיה ללי כשפתחה את החבילה וראתה ציור שלה מודפס בגודל ענק, בהדפסה איכותית, ממוסגר לעילא ועם תוספת טיפוגרפיה מקצועית - אני רק יכולה לדמיין מה זה עבורה ועד כמה זה חשוב עבור תחושת ההיקשרות שלה, תחושת המסוגלות והחיבור הרגשי ביננו.

 

החלטתי לתלות את הציור שלה מעל פינת העבודה שלה, כדי שתמיד תזכור עד כמה היא חשובה עבורי ועד כמה אין גבולות למי שהיא ולמה שהיא יכולה להיות.

 

עיצוב משרד ביתי לאמא ופינת לימודים לילדה

 

כתבנו כאן באריכות על המיזם המקסים הזה, אשמח אם תקראו.

אני חושבת שהוא ראוי לכל פרגון והאהבה שלנו. עסק ישראלי, לאמא מוכשרת עם לב רחב, רגישות אדירה לפעוטות וילדים וטאצ׳ קסום שמעניק להם הרבה כבוד והופך את הציורים שלהם לחלק בלתי נפרד מהבית שלנו.

(זו גם יכולה להיות מתנת יום הולדת מקסימה לסבא וסבתא, רק אומרת...)

 

עיצוב משרד ביתי לאמא ופינת לימודים לילדה חיוך גדול עם שן חסרה

 

<<< וכמובן שחובה עליי לצרף רשימה מסודרת של כל דבר בחדר מהיכן הוא >>>

 

עיצוב משרד ביתי

 

פלטת עץ + רגליים: the butcher's furniture רמות השבים
שידת מגירות, שטיח, מדפים על גלגלים, אהיל, ארון, כיסא תלמידה: איקאה
אקססוריז מוזהבים על השולחן: נקסט
ציור אבטיח: Small people art
שועל ממתכת: גולף הום
שעון קיר: גולף הום
איור יונקי ים: נרקיס שחף
איור בת ים וחד קרן: מעין דנן ל״אמהות בסטייל״
כיסא עבודה: הרמן מילר
פח ניירות: טולמנ׳ס דוט

 

איזה כיף שסוף סוף אתן רואות מהיכן אני יושבת וכותבת לכן :)
תודה שבאתן לבקר!

טל

 

ברוכות הבאות, נעים מאוד להכיר

שמי טל מאור זינגרמן, המייסדת והעורכת של ׳אמהות בסטייל׳.

מעצבת, יזמית, אשת קהילות ותוכן, נשואה לשי ואמא גאה לשתי בנות שהן פשוט החיים שלי. בשנת 2010 פתחתי את הבלוג הראשון שלי ׳כלות אורבניות׳ ומאז אני לא מפסיקה לכתוב ולצלם. כאן במגזין ובקהילות שלנו אני משתפת את כל ההמלצות והתובנות שלי כאמא מכורת עיצוב ואסתטיקה וגם סוקרת שלל מוצרים מעולמות הלייף סטייל לאמהות וילדים.

במהלך השנים האחרונות התאהבתי בחינוך המונטסורי והחלטתי להתעמק באהבה האמיתית שלי: לבבות של ילדים והורים.
בשנת 2021 התחלתי ללמוד את הגישה באופן רשמי בארגון המונטסורי העולמי מייסודה של ד״ר מריה מונטסורי וממשיכי דרכה.
כיום אני בעלת תעודת מונטסורי אסיסטנט לגילי 0-3, 3-6 וגם 6-12

ובאוקטובר 2023 התחלתי ללמוד לקבלת תואר דיפלומה בינלאומי ולהפוך למדריכה מונטסורית מוסמכת AMI .

אני מאמינה שתוכן טוב, יפה ואיכותי יכול לשדרג מהותית את חווית האימהות ובעיקר לגרום לכל אחת מאיתנו לא להרגיש לבד.
ואם הגעת עד לכאן,
כנראה שאת מסכימה איתי ואת הכי מוזמנת להצטרף!


מחכה לך בקבוצה הסודית  בקבוצת עיצוב חדרי הילדים  וגם באינסטגרם הפעיל שלי >

 

 

טל מאור זינגרמן
@imahotbstyle
הצטרפו אלינו באינסטגרם - הכי כיף איתנו!
אמהות בסטייל - המגזין