לחזור לעבודה אחרי חופשת לידה - בסטייל!

09.10.17 יום ב'
מאת:

אם נשים רגע בצד את כל רגשות האשמה, ההורמונים שעדיין מרצדים להם אי שם במערכת והגעגועים העזים לבייבי, יש כמה יתרונות בולטים לתקופה משונה ומאתגרת זו של החזרה לעבודה. הם נמצאים בעיקר בגזרת הטיפוח והסטיילינג ואנחנו כאן כדי להצביע עליהם ולצבוע את הימים הלא פשוטים האלה בורוד טרנדי מנצנץ:

 

 

1. זה הזמן להתלבש, אבל באמת
כמאמר כל הקלישאות חופשת הלידה מאופיינת בהמון בגדים נוחים (אפילו נוחים יותר מדי), פשוטים ומלאי כתמים. מתי בפעם האחרונה סרקתן את כל הבגדים בארון, בחרתן את האאוטפיט האהוב עליכן ואפילו התאמתן נעליים, צעיף, תיק ושעון? אם תחשבו על זה לעומק, בטח הייתה מעורבת שם בטן הריונית בתמונה. בקיצור - מזמן.

 

 

ההמלצה שלנו: כדי למקסם את התחושה החגיגית זה הזמן לעשות שופינג מפנק ולהתאבזר בכמה פריטים חדשים וטרנדים שיקשטו את המלתחה שלכן ויעזרו לכן לחזור לעבודה ביתר חשק.


ועוד דבר ממש חשוב - כדאי להתחיל בהכנות ליום העבודה כבר בערב ולבחור ברוגע את האאוטפיט של מחר. הבקרים הולכים להיות מאתגרים ותסמכו עלינו, לא יהיה לכן רגע לבזבז על התאמות ושדרוגים.

 

לחזור לעבודה אחרי חופשת לידה - בסטייל!אאוטפיטים הורסים מ-asos מימין > באמצע > משמאל >

 

2. אפשר לענוד עגילים תלויים
זוכרות? עגילים כמו שהייתן עונדות פעם, לפני שהיה כרוך עליכן תינוק קטן שמושך בכל דבר ומכניס אותו לפה.

 

לחזור לעבודה אחרי חופשת לידה - בסטייל!עגילים של שלומית אופיר מכאן >

 

 

3. וליפסטיק!
זוכרות את הימים ההם? בהן לא נישקתן לחי שמנמנה ומתוקה או איזה פולקע עסיסי בכל דקה ודקה? אז הנה הם חוזרים! אפשר להתבאס מהעניין ואפשר לבחור בשפתון לוהט סופר שיקי שיאיר לכן בן רגע את הפנים והוא אפילו ישאר עליכן למשך יותר מדקה.

 

לחזור לעבודה אחרי חופשת לידה - בסטייל!ליפסטיקים של MAC משמאל לימין: Flamingo, All Fired Up, Please Me, Milan Mode

 

4. ושרשאות סטייטמנט מהממות
כאלה שבפעם הייתן זורקות מעל טי שירט לבנה ונראות מיליון דולר, אבל עם בוא הבייבי אחסנתן במגירה רחוקה ועברתן לשרשרת דקיקה ומינימליסטית. זה הזמן להסיר את האבק מהמגירה כי הן בהחלט חוזרות יחד אתכן לעבודה.

 

לחזור לעבודה אחרי חופשת לידה - בסטייל!שרשראות מושלמות מ- asos מימין > משמאל >

 

 

5. אוסף הנעליים הנשכח
המשיכו עם מטלית האבק לעבר מגירת הנעליים שלכן. זוכרות אותה? כמה אוצרות מסתתרים שם, בטח כבר שכחתן, זה לפחות מה שקורה לנו בזמן חופשת הלידה. הנעליים היחידות שמעניינות אותנו אלו כפכפי אצבע ועוד סניקרס מרופטות וממש ממש נוחות.


וגם בגזרת הנעליים יש לנו טיפ חשוב: בבחירת הנעליים לעבודה, אל תשכחו את המשמרת השנייה והחדשה שמצפה לכן אחריה. מומלץ להישאר באזור הנוחות באופן סביר או לקחת אתכן זוג נוסף אותן תחליפו בסוף היום. אין דבר יותר מעצבן מלרדוף אחרי פעוט בגינה בנעלי עקב יפות להחריד ולא נוחות בעליל. מניסיון.

 

לחזור לעבודה אחרי חופשת לידה - בסטייל!שוז שדורשות נעלי החלפה למשמרת שנייה, מכאן >

 

6. חסל סדר קוקו ספונג׳ה
אנחנו לא יכולות להבטיח שעכשיו יהיה לכן זמן לחפוף את השיער כל יום אבל זו ההזדמנות לקבוע תור למספרה האהובה ולחדש גוונים, אומברה, החלקה או צבע ובעיקר לדאוג לתספורת חדשה שתרים לכן אחרי הלידה, טראומת הנשירה וחוסר הזמן לנשום. מגיע לשיער שלכן ובעיקר מגיע לכן.

 

לחזור לעבודה אחרי חופשת לידה - בסטייל! התמונה מכאן >

 

 

7. מייקאובר אישי
לכל אחת מאיתנו יש שגרת טיפוח פרטית משלה ורובנו נוטות לזנוח אותה מיד לאחר הלידה כי בימים בהם ללכת לשירותים זה מותרות קשה להקצות משאבים ואנרגיות על כל מה שאיננו בגדר חובה. זה הזמן להיזכר בכל אותם הרגלי טיפוח אהובים מתקופת ה׳לפני׳ ולחזור לעשות את כל מה שעושה לכן טוב. שריינו לעצמכן יום פינוק, יום שכולו לעצמכן ועשו בו את כל הדברים שאתן אוהבות.

 

מבטיחות לכן שתרגישו יותר טוב וגם אם בהתחלה זה ירגיש מוזר ומזוייף תקחו בחשבון שכבר הוכח לפי מחקרים בפסיכולוגיה חיובית ש- Fake it till you make it באמת באמת עובד.

 

לחזור לעבודה אחרי חופשת לידה - בסטייל!מוצרים מושלמים של THE ORDINARY מכאן >

 

Save

Save

Save

Save

Save

ברוכות הבאות, נעים מאוד להכיר

שמי טל מאור זינגרמן, המייסדת והעורכת של ׳אמהות בסטייל׳.

מעצבת, יזמית, אשת קהילות ותוכן, נשואה לשי ואמא גאה לשתי בנות שהן פשוט החיים שלי. בשנת 2010 פתחתי את הבלוג הראשון שלי ׳כלות אורבניות׳ ומאז אני לא מפסיקה לכתוב ולצלם. כאן במגזין ובקהילות שלנו אני משתפת את כל ההמלצות והתובנות שלי כאמא מכורת עיצוב ואסתטיקה וגם סוקרת שלל מוצרים מעולמות הלייף סטייל לאמהות וילדים.

במהלך השנים האחרונות התאהבתי בחינוך המונטסורי והחלטתי להתעמק באהבה האמיתית שלי: לבבות של ילדים והורים.
בשנת 2021 התחלתי ללמוד את הגישה באופן רשמי בארגון המונטסורי העולמי מייסודה של ד״ר מריה מונטסורי וממשיכי דרכה.
כיום אני בעלת תעודת מונטסורי אסיסטנט לגילי 0-3, 3-6 וגם 6-12

ובאוקטובר 2023 התחלתי ללמוד לקבלת תואר דיפלומה בינלאומי ולהפוך למדריכה מונטסורית מוסמכת AMI .

אני מאמינה שתוכן טוב, יפה ואיכותי יכול לשדרג מהותית את חווית האימהות ובעיקר לגרום לכל אחת מאיתנו לא להרגיש לבד.
ואם הגעת עד לכאן,
כנראה שאת מסכימה איתי ואת הכי מוזמנת להצטרף!


מחכה לך בקבוצה הסודית  בקבוצת עיצוב חדרי הילדים  וגם באינסטגרם הפעיל שלי >

 

 

טל מאור זינגרמן
@imahotbstyle
הצטרפו אלינו באינסטגרם - הכי כיף איתנו!
אמהות בסטייל - המגזין