כן, זה עובד: מוצרי טיפוח פעילים ומבוססי תוצאות מבית כריסטינה ישראל

15.06.21 יום ג'
מאת:

טיפול בעור הפנים והתמודדות אישית עם אקנה, קמטוטים ופיגמנטציה זה אחד הנושאים שתפסו את הבמה אצלנו בקהילה ולא סתם. אני תמיד אומרת שההריון והאימהות האינטנסיבית לילדים קטנים היא אחת מנקודות המפגש הכי חזקות בין נשים ובין עולם הקוסמטיקה הפעילה מכיוון שבתקופות האלה הכל משתנה וכן, גם העור שלנו.

בין אם מדובר בשינויים הורמונליים שגורמים לעור שלנו פשוט להשתגע או שינויים סביבתיים כמו מחסור בזמן לטיפוח עצמי, שעות שינה או שתיית מספיק מים (היי, יש ימים שאפילו לחפוף את השיער או להסתרק זו פעולה המשולה לטיפוס על האוורסט) - אנחנו מסתכלות על המראה ולא תמיד מסכימות ומקבלות את זו שמשתקפת מולנו.

קוסמטיקה מקצועית - כריסטינה

העולם שמקיף אותנו מלא בפילטרים יפהפיים באינסטוש, מצלמות טלפון מחמיאות ומחליקות ומכל עבר נשים מחייכות אלינו מבין מסכים ללא אף נקבובית, כתם, קמט או פצעון ודווקא כשאנחנו נמצאות במקום הכי פגיע שלנו.

בתקופות הכי מאתגרות אנחנו צריכות להתמודד עם המון שינויים בולטים שעוברים על הגוף והפנים שלנו וזה לא קל. המשמעות של התחושה הזו עבור רבות מאיתנו היא להסתובב בחוץ עם תחושה חשופה ופגיעה, או פשוט מראש לוותר. תאמינו לי, אני כל כך יודעת.

כריסטינה ישראל - מוצרי טיפוח שעובדים

 

בתור מכורת טיפוח, ביוטרית חובבת ונסיינית עם המון שנות ניסיון, אני יכולה להתנסות על עורי, לחקור ולהגיש לכן באהבה שגרות טיפוח מעולות שמתאימות למכנה משותף רחב והן באמת יעילות, מפנקות ומטפחות, אבל יש מקרים שבהם ההתאמה האישית והמקצועית על פי סוג העור והמטרות האישיות של כל אחת היא המפתח להצלחה ולשינוי אמיתי - ועל האפשרות הזאת אני רוצה שנדבר עכשיו.

למעשה אני בעצמי חווה כרגע תהליך טיפולי שכזה אל מול אתגרי העור הפרטיים שלי (מי אמרה נמשים ג׳ינג׳ים שהפכו לבליל פיגמנטציה) יחד עם המוצרים המדהימים של חברת כריסטינה, המפתחת ומייצרת מוצרי קוסמטיקה סופר פעילים.

 

טל מאור זינגרמן אמהות בסטייל שגרת טיפוח כריסטינה

עפה על עצמי בלי איפור, בלי פילטר, בלי תאורה. יש עוד דרך ארוכה אבל אני ממש אוהבת את השיפור

 

gallery Christina 20

מעבדת הניסויים שלי - שילוב של מוצרים מכמה סדרות כדי לטפל בפיגמנטציה, אדמומיות ואקנה

 

למרות השם בעל הניחוח הבינלאומי כריסטינה היא חברת בוטיק ישראלית הפועלת כבר שנים רבות בכל רחבי העולם ומביאה המון גאווה ישראלית לעולמות הביוטי. כל תהליך הפיתוח והייצור נעשה כאן במרכז החברה בפתח תקווה, כאשר הכל עובר בקרה ושליטה מלאה על טיב האיכות והמוצרים מתוך מודעות ומחשבה על האקלים הישראלי הקשוח מבחינת אחסון, הובלה ועוד תהליכי ייצור ולוגיסטיקה שלרוב נשארים עלומים מאחורי הקלעים.

עוד נקודה למחשבה - חלק מהמוצרים מכילים מסנני קרינה SPF שזה בעולמות הקוסמטיקה אחד התקנים שהכי הכי קשה לקבל. מההתנסות האישית שלי, כמי שתמיד מחפשת מוצרים טובים ונוחים לשימוש עם SPF גבוה - אלו מוצרים לא פחות ממעולים.

שגרת טיפוח כריסטינה ישראל

בנימה אישית וכמי שמתנסה בהמון מוצרי טיפוח אני יכולה להעיד שאכן מדובר במוצרים פעילים וחזקים מאוד.

החל מסבון הניקוי ועד לקרם הלילה - רשימת המרכיבים מגלה לנו שלל חומצות ומרכיבים במינון משמעותי והדרך המומלצת להשתמש בהם בצורה נכונה ומבלי לגרום נזק היא לעבור תהליך פרטני של ייעוץ מקצועי מצוות כריסטינה, שלמדו בשנה האחרונה לעשות זאת היטב גם מרחוק. שיטת עבודה שממשיכה להיות אפקטיבית במיוחד עבור אמהות עסוקות מאוד עם אפס זמן פנוי.

 

כריסטינה ישראל - מוצרי טיפוח שעובדים

שגרת הטיפוח שהותאמה עבורי לשעות הבוקר


וזה לא סתם כדי ״למכור לנו״ אלא אמצעי בטיחות של ממש כדי לוודא שרק טוב יהיה פה.

כריסטינה - שגרת טיפוח שעובדת

 

כריסטינה ישראל - מוצרי טיפוח שעובדים

 

כבר שנים ארוכות שהמוצרים של כריסטינה נמצאים בשימוש קבוע אצל קוסמטיקאיות רבות וטובות ונחשבים לפורצי דרך בתחום, עוד הרבה לפני שמרכיבים פעילים וחומצות הגיעו למוצרי מדף בכל פארם וכל מכורות הביוטי (מודה באשמה) למדו לדבר על חומצה הילארונית, רטינולים וסרום פפטידים - הם היו שם עם למעלה מ-300 מוצרים המעניקים פתרונות שעובדים עבור כל סוגי העור האפשריים, כאשר השילוב המקצועי ביניהם הוא זה שמאפשר מקסימום התאמה אישית ויעילות.

כריסטינה ישראל - מוצרי טיפוח שעובדים

 
כריסטינה ישראל - מוצרי טיפוח שעובדים

 

כיום ניתן לרכוש את כל התכשירים משלל הסדרות באופן ישיר גם מחוץ לקליניקות, בלחיצת כפתור דרך חנות האונליין, מה שהופך את המותג להרבה יותר נגיש וזמין. כמובן מבלי לוותר על הזהות המקצועית וטביעת היד של מייסדת המותג, מרים זהבי, קוסמטיקאית מנוסה שהקימה את החברה בשנת 1982 מתוך ההבנה שטיפול פנים מסורתי אצל קוסמטיקאית אחת לכמה חודשים - פשוט לא מספיק. כדי לייצר תוצאות משמעותיות יש לשלב את הטיפול הקוסמטי האישי יחד עם תכשירים מותאמים אישית להמשך טיפול בבית.

מרים זהבי, כריסטינה ישראל

מרים זהבי, מייסדת והבעלים של כריסטינה. צילום:

 

ובואו נשים את זה כאן גלוי על השולחן - המוצרים של כריסטינה לא זולים.

הם עשויים מחומרי גלם איכותיים ופעילים, הפועלים בטכנולוגיות מתקדמות, אבל מהצד השני, כשיש אתגר בעור שצריך לפצח - הם שם עבורנו יחד עם הליווי המקצועי של צוות כריסטינה ישראל שאלופות בהתאמה אישית - גם מרחוק וגם באונליין.

אז בואו נעשה את זה נכון ומדוייק:

אני מזמינה אתכן להתייעץ עם צוות כריסטינה, ללא כל התחייבות או עלות להבין מהם צרכי העור והמטרות שלכן ואיך המוצרים של כריסטינה יכולים לעזור.

ניתן לעשות את זה דרך מילוי הטופס פה >

ואני מזמינה אתכן גם לספר לי איזה מוצרים מעניינים אתכן במיוחד, ומבצעים והנחות הייתן רוצות לקבל מכריסטינה ישראל, כי אתן כבר יודעות שאמהות בסטייל מקבלות תמיד הרבה הרבה יותר וכריסטינה ממש רוצות לפנק אותנו.

ספרו לי, מחכה לשמוע מכן >

 
+++

גילוי נאות >

 

ברוכות הבאות, נעים מאוד להכיר

שמי טל מאור זינגרמן, המייסדת והעורכת של ׳אמהות בסטייל׳.

מעצבת, יזמית, אשת קהילות ותוכן, נשואה לשי ואמא גאה לשתי בנות שהן פשוט החיים שלי. בשנת 2010 פתחתי את הבלוג הראשון שלי ׳כלות אורבניות׳ ומאז אני לא מפסיקה לכתוב ולצלם. כאן במגזין ובקהילות שלנו אני משתפת את כל ההמלצות והתובנות שלי כאמא מכורת עיצוב ואסתטיקה וגם סוקרת שלל מוצרים מעולמות הלייף סטייל לאמהות וילדים.

במהלך השנים האחרונות התאהבתי בחינוך המונטסורי והחלטתי להתעמק באהבה האמיתית שלי: לבבות של ילדים והורים.
בשנת 2021 התחלתי ללמוד את הגישה באופן רשמי בארגון המונטסורי העולמי מייסודה של ד״ר מריה מונטסורי וממשיכי דרכה.
כיום אני בעלת תעודת מונטסורי אסיסטנט לגילי 0-3, 3-6 וגם 6-12

ובאוקטובר 2023 התחלתי ללמוד לקבלת תואר דיפלומה בינלאומי ולהפוך למדריכה מונטסורית מוסמכת AMI .

אני מאמינה שתוכן טוב, יפה ואיכותי יכול לשדרג מהותית את חווית האימהות ובעיקר לגרום לכל אחת מאיתנו לא להרגיש לבד.
ואם הגעת עד לכאן,
כנראה שאת מסכימה איתי ואת הכי מוזמנת להצטרף!


מחכה לך בקבוצה הסודית  בקבוצת עיצוב חדרי הילדים  וגם באינסטגרם הפעיל שלי >

 

 

טל מאור זינגרמן
@imahotbstyle
הצטרפו אלינו באינסטגרם - הכי כיף איתנו!
אמהות בסטייל - המגזין