ספרייה ביתית: 15 המלצות לספרי פעוטות וילדים שכדאי להכיר

11.08.20 יום ג'
מאת:

אגם היא הוצאת ספרים קטנה, משפחתית וסופר איכותית. ספרי הילדים של ההוצאה הם חגיגה של סיפור ואמנות. מעודדים קריאה, מעשירים את הדמיון ומקנים כלים לחשיבה יצירתית ובניית שפה. תוכלו למצוא שם ספרים מתורגמים וספרי מקור של סופרים ישראלים אהובים.

עוד משהו שראוי לציין במיוחד בימים אלה הוא האתר המעולה שלהם ושירות הלקוחות הנפלא שיש מאחוריו. באמת שמגיע להם כל פרגון ופרגון!

 

אז מה שווה לקנות?

האפשרויות הן רבות וכל ספרי ההוצאה המקוריים והמתורגמים נבחרים בקפידה רבה מאוד, אבל הנה ההיילייטס שלנו:

(חילקנו לפי גילים כדי שיהיה הכי נוח, למרות שאם אתן כבר מכירות אותנו אתן יודעות שאנחנו אוהבות להסתכל על הילדים עצמם ותחומי העניין שלהם ופחות על הגיל, אז הרגישו חופשיות להתעלם מאבחנת הגיל אם זה פחות עובד עבורכן).

 

>>> ספרים לפעוטות (גיל לידה - שלוש) <<<

 

המלצות לספרי ילדים הוצאת אגם 

 

יצורים קסומים - חד קרן
ספר פעילות מתוק לידיים קטנטנות מאוד. בעולם המופלא של חדי הקרן הזוהרים יש מקום מיוחד לתינוקות שלנו: הם יכולים למשוך, ללחוץ לסובב והקסם פשוט קורה.

 

לרכישה, מכאן >

חוקרים קטנים - כלי תחבורה
באותו קונספט, אבל מיועד לקטנטנים גדולים יותר. לצד ההפעלות המתוקות שיש בספר תוכלו למצוא עובדות ראשונות ומרתקות על כלי התחבורה הסובבים אותנו.

 

לרכישה, מכאן >

לילה טוב דג הקשת (גרסת קרטון קשיחה)
סיפור לילה טוב קלאסי ועטור פרסים, על דג קשת הקטן שלא מצליח להירדם בלילה. למרבה המזל, אמא מצאת שם עבורו ומלווה אותו אט אט לעבר חלומות מתוקים.


לרכישה, מכאן >

 

מה זה? (גרסת קרטון קשיחה)
איך אנחנו אוהבות ספרי דימיון מהז׳אנר הזה! ליזה מחבורת הכלבלבים מקבלת חבילה מסתורית וכל חבריה מתגייסים לעזרתה כדי לנחש מה זה הדבר המסתורי הזה בתוך החבילה?
ספר מצחיק ושובה לב המעודד חשיבה יצירתית וחוש הומור.

 

לרכישה, מכאן >

 

 

המלצות לספרי ילדים הוצאת אגם

 

אוגבו
הכירו את נועה, הילדה שכל כך רוצה שיהיה לה כלב! מתוך הרצון הזה נולד ״אוגבו״ כיסא המשמש לנועה כל מה שהיא רוצה - כלב, נדנדה, מגלשה - הכל! יצירתיות, דימיון, כושר המצאה ותעוזה בתוספת האיורים הקסומים וסגנון הכתיבה של אורה איל, שהיא הכי נוף ילדותנו שאנחנו רוצות להעביר לדור הבא.

 

לרכישה, מכאן> 

 

אבא שלי ואני / אמא שלי ואני
זוג ספרים שאהבנו במיוחד - בכל אחד מהם אנחנו מצטרפות ליום בחייהם של פעוטות-גורים והוריהם. פעם יחד עם אמא ופעם יחד עם אבא. מעבר לנופך הרגשי המאפשר לפעוטות שלנו לדבר על חיי היום יום שלהם באמצעות הספרים,
הם מציגים תמונת עולם של הורות שיוויונית ומאפשרים התאמה מלאה לסוג המשפחה שאתם. והכל בחרוזים קלילים ומתוקים שילדים פשוט אוהבים.

 

לרכישת גרסת אמא >

לרכישת גרסת אבא >

איפה הדב (גרסת קרטון קשיחה)
ספר חיפושים עם איורים מקסימים להפליא! ילדים אוהבים להתחבא ולהסתתר. הם עוד יותר אוהבים לגלות את מי שמתחבא ומסתתר מפניהם. במיוחד כשהוא עושה את זה בצורה כל כך כובשת לב ומצחיקה כמו הדב.
נצא יחד למסע חיפושים בין דפי הספר - ההנאה מובטחת.

 

לרכישה, מכאן >

 

>>> ספרים לילדי הגן (שלוש - שש)<<<

 

המלצות לספרי ילדים הוצאת אגם

 

חמש מכשפות הלכו לטייל
אם תשאלו את לילוש של טל, מדובר באחד הספרים שהיא הכי אוהבת בעולם. ועם ההמלצה שלה - אנחנו לא מתווכחות… ספר קצבי ומצחיק, רב מכר ישראלי שזכה להצלחה רבה גם בחו״ל.

 

לרכישה, מכאן >

 

איך נוצר החד-קרן הראשון
הספר הזה מרגש אותנו במיוחד, הוא יצא השנה ועדיין לא הספקנו לרכוש אותו, אבל ההמלצות עליו פשוט מעולות והאיורים בו מרהיבים ואנחנו פשוט חייבות אותו!  סוסון אחד זעיר וקסום לא הצליח ללמוד לעוף ביער הקסום כמו כל חבריו. ליבי הקטנה מצאה אותו והחליטה לעזור לו בדרך יצירתית במיוחד.

 

לרכישה, מכאן >

סיפורי חיות מסביב לעולם
מפרספקטיבה של אמהות לילדי בית ספר, טוב שיש בבית ספרי קריאה שיכולים להתאים לגיל הגן, ואחר להמשיך לספריית ראשית הקריאה של הקוראים והקוראות הצעירים. הספר הזה עונה על הדרישות מבחינתנו ואפילו יותר. הוא מכיל 50 מעשיות מכל רחבי העולם - בכולן מככבות חיות, מכל הסוגים, המינים והגדלים. והאיורים.. וואוו! אין דברים כאלה. אוצר ספרותי קלאסי שיעניק הרבה ערך לכל ספריה ביתית. (אזהרה קטנה: חלק מהתכנים מעט קשים, אז תקראו לפני שמקריאות לילדים)

 

לרכישה, מכאן >

המלצות לספרי ילדים הוצאת אגם

 

גרטה והענקים
כרגע, כשהעולם עסוק בהתמודדות עם נגיף הקורונה, נדמה שנושא ההתחממות הגלובלית ירד מסדר היום. אך לצערנו זה הולך להיות חלק מאוד מרכזי בסדר היום של הילדים שלנו. הספר המקסים הזה נכתב ואוייר בהשראת הילדה הפעילה הסביבתית המופלאה גרטה תונברג, מספר את סיפורה מעורר ההשראה באופן נגיש ומעודד שיחה פתוחה על איך נוכל יחד לשמור על העולם שלנו.

 

לרכישה, מכאן >

טיפ טיפה האמיץ
סיפור אופטימי על נבי הארנב הקטן והחששן שמגלה על עצמו (ועל הדרך מגלה לנו) שהוא (זאת אומרת אנחנו) הרבה יותר אמיץ ממה שהוא חושב.

לרכישה, מכאן >

הדב והפסנתר
כתבנו עליו בעבר כאן (קריאת חובה: מה חדש על מדף הספרים שלנו) ועדיין אנחנו חושבות שזה אחד הספרים המרגשים והרגישים שאי פעם הקראנו. מומלץ בחום!

לרכישה, מכאן >

יום ארוך מאוד
קשה להיות אח גדול. וגם להיות אחות קטנה זה לא קל בכלל.
הספר המקסים הזה עוסק באחד הנושאים הכי חמים בימי החופש הגדול - הקשר בין אחים גדולים לקטנים, הפער בינהם ואיך ניתן לגשר עליו, עם המון חן ואהבה.

לרכישה, מכאן >

+++

 

מלבד הספרים הנפלאים האלה שברשומה שלנו( ועוד הרבה אחרים מעולים) תוכלו למצוא באתר גם את חוברות העבודה "חכמים ביום".

חוברות שמתאימות לילדי הגן ולילדי בית הספר היסודי, תואמת את התוכן של משרד החינוך, מתאימות לחינוך ביתי ומושלמות כבוסט של רענון בחשבון, עברית ואנגלית. מומלץ בחום!

את החוברות תוכלו למצוא כאן >

 

 

תיהנו!

 

 

 

ברוכות הבאות, נעים מאוד להכיר

שמי טל מאור זינגרמן, המייסדת והעורכת של ׳אמהות בסטייל׳.

מעצבת, יזמית, אשת קהילות ותוכן, נשואה לשי ואמא גאה לשתי בנות שהן פשוט החיים שלי. בשנת 2010 פתחתי את הבלוג הראשון שלי ׳כלות אורבניות׳ ומאז אני לא מפסיקה לכתוב ולצלם. כאן במגזין ובקהילות שלנו אני משתפת את כל ההמלצות והתובנות שלי כאמא מכורת עיצוב ואסתטיקה וגם סוקרת שלל מוצרים מעולמות הלייף סטייל לאמהות וילדים.

במהלך השנים האחרונות התאהבתי בחינוך המונטסורי והחלטתי להתעמק באהבה האמיתית שלי: לבבות של ילדים והורים.
בשנת 2021 התחלתי ללמוד את הגישה באופן רשמי בארגון המונטסורי העולמי מייסודה של ד״ר מריה מונטסורי וממשיכי דרכה.
כיום אני בעלת תעודת מונטסורי אסיסטנט לגילי 0-3, 3-6 וגם 6-12

ובאוקטובר 2023 התחלתי ללמוד לקבלת תואר דיפלומה בינלאומי ולהפוך למדריכה מונטסורית מוסמכת AMI .

אני מאמינה שתוכן טוב, יפה ואיכותי יכול לשדרג מהותית את חווית האימהות ובעיקר לגרום לכל אחת מאיתנו לא להרגיש לבד.
ואם הגעת עד לכאן,
כנראה שאת מסכימה איתי ואת הכי מוזמנת להצטרף!


מחכה לך בקבוצה הסודית  בקבוצת עיצוב חדרי הילדים  וגם באינסטגרם הפעיל שלי >

 

 

טל מאור זינגרמן
@imahotbstyle
הצטרפו אלינו באינסטגרם - הכי כיף איתנו!
אמהות בסטייל - המגזין