עוד המלצות שוות לספרים נהדרים של הוצאת אגם

27.11.20 יום ו'
מאת:

אנחנו ממש אוהבות ולהעשיר את הספרייה הביתית שלנו בספרים נוספים של הוצאת אגם המופלאה, הוצאת ספרים משפחתית וכשרונית, המוציאה לאור ספרי ילדים איכותיים מאוד, מלאי ערך ועניין. ספרים לגדול איתם ולהעשיר את העולם של הילדים והילדות שלנו. שלא לדבר בכלל עם רמת האסתטיקה הגבוה, האיורים המוקפדים, ההדפסה והניירות האיכותיים שיחד יוצרים חווית קריאה מדהימה ומכבדת, חוויה המעודדת זמן איכות משותף ומהנה.

מוזמנות להתאהב יחד איתנו!

לאתר של אגם היכנסו מכאן >

 

והנה ההמלצות שלנו לספרים שהם באמת חוויה:

 

ספרים לקטנטנים (גיל 0 עד 2):

 
המלצות לספרים איכותיים לילדים

1. 101 חיות ים

ספר הפעלה מקסים, עם איורים יפהפיים. המטרה הרשמית של הספר היא לחפש את כל חיות הים שנמצאות בין הדפים, אבל הדרך למציאתן כל כך נעימה! אפשר לשחק יחד עם הילדים בזמן איכות משותף ואפשר להיעזר בספר הזה כפעילות נהדרת בזמן נסיעות, אצלנו הוא נמצא דרך קבע באוטו.

לרכישה, מכאן >

2. חוקרים קטנים - כלי תחבורה
ספר פעילות מקסים לקטנטנים המגלים את העולם. בספר יש לשוניות מגניבות שאפשר לסובב, למשוך וללחוץ ולגלות יחד עוד ועוד עובדות ראשונות ומרתקות על כלי תחבורה. ספר מושלם לילדים וילדות שמתפעלים מכל

לרכישה, מכאן >

3. קוקו, מי זה שם? חיות הג׳ונגל
סדרת ספרים חדשה ומהממת של אגם. הספר הזה שייך לז׳אנר ספרי המשחק ומבוסס על משחק ה״קוקו״ הוותיק עם טוויסט חייתי מרענן. פעילות כיפית ומקרבת בין הורים לקטנטנים.

לרכישה, מכאן > 

 

4. יצורים קסומים - בת ים
ספר פעילות מקסים מלא בנצנצים קסומים, לשוניות והפתעות העוסק כולו בעולמן הקסום של בנות הים. הספר ישמח מאוד את חובבי וחובבות הז׳אנר ויעניק המון עניין וכיף.

לרכישה, מכאן >


ספרים לילדי הגן:

ספרים איכותיים וממליצים לילדים
5. אהבתי אותך מאז ומתמיד
ספר מרגש ומלאה אהבה העוסק בחיבור העמוק שיש בין הורה לילד. אנחנו ממליצות לקרוא אותו כמה פעמים לבד, עם עצמכן ולהתמסר רגע לרגשות שהוא מעורר, והוא מעורר.

הספר הזה הוא מתנה מדהימה הרי כל ילד וכל ילדה בעולם צריכים לשמוע את המילים שיש בו ולהבין עד כמה הם חשובים ומשמעותיים לנו. הספר שימושי במיוחד בתקופות של שינויים במשפחה (לידת תינוק חדש למשל) אבל בעינינו הוא פשוט חובה בכל בית עם ילדים.

לרכישה, מכאן >

6. קוף היום וקופת הלילה
ספר מופת של סופרת הילדים האהובה ג׳וליה דונלדסון (טרופותי, לקוף יש בעיה). הספר מתאר את עולם של קוף היום וקופת הלילה אשר חיים חיים שונים ומנוגדים זה לזו אך למרות השוני מוצאים את החיבור שמוביל לחברות אמיצה.

לרכישה, מכאן >

 

7. חברים הכי טובים
ספר העוסק בחברות וקשרים חברתיים על יופים ומורכבותם. מתאים בעינינו במיוחד לילדים בגיל גן טרום חובה - חובה שם מתחילות להירקם מערכות יחסים שונות בין הילדים.

הספר, עם הטקסט הרגיש והאיורים היפהפיים, מתווך את המורכבות והקושי שיש בחברויות ומעניק כלים חדשים וטובים להתמודדות עם אתגרים חברתיים אותם פוגשים הילדים בכל יום.

לרכישה, מכאן >


ספרים איכותיים ומומלצים לילדים

8. איך להחביא אריה
יש ילדים שחוזרים הביתה עם שלל מקלות, אבנים ועלים שאספו בדרך. יש ילדים שחוזרים הביתה עם גור חתולים קטן. ויש את איריס המתוקה, שחוזרת הביתה עם.. אריה! ומה אריה עושה בכלל בעיר?

זאת נקודת הפתיחה של סיפור מקסים ומלא הומור. אנחנו מאוד אוהבות סיפורים המציגים דמויות חכמות ואמיצות של ילדות (איזון מגדרי זה ערך מאוד חשוב עבורנו בבחירת ספרים הנכנסים אלינו הביתה) והספר הזה מציג דמות נפלאה, מודל נהדר עבור ילדים וילדות.

לרכישה, מכאן >

 

9. הילדה והדינוזאור
ספר נוסף עם דמות של ילדה חזקה, חכמה ומעוררת השראה. יש סטיגמה מיושנת שרק בנים אוהבים דינוזאורים, זה פשוט לא נכון! חיות הקסם הפרהיסטוריות אהובות על בנים ובנות כאחד והספר הזה ממחיש זאת מצויין, עם האיורים המהפנטים והעלילה הסוחפת - מוזמנות להתאהב יחד איתנו.

לרכישה, מכאן >

 

10. זרובבל וזלפה
איזה ספר כיפי ומלא הומור! האיורים המצחיקים, הטקסט הקולח, אפילו הפונטים בו משעשעים. לאורך כל דפי הספר זרובבל וזלפה לא מפסיקים לריב. על מה? על הכל! לא חסרות סיבות והן מאוד מצחיקות.

לרכישה, מכאן >

 

 

ספרים מומלצים לילדים

 

 

11. דרקונית הלילה
גם הספר הזה עוסק במורכבות החיים החברתיים של ילדי הגן ומעניק זווית התבוננות שונה ומעצימה לילדים, לצד איורים מרהיבים ודמויות כובשות לב.

לרכישה, מכאן >

12. נמר בחצר
אז היה לנו פה אריה שמטייל בעיר ועכשיו נפגוש את הנמר המתוק שנמצא בחצר. ככה לפחות סבתא של נורה אומרת ונורה מתקשה להאמין לה כי זה הרי ידוע לכל שאין נמרים בחצרות. איזו מגוחכת סבתא! אבל אולי בכל זאת?

לפעמים הרפתקאות גדולות יכולות להתרחש ממש פה מעבר לפינה, בחצר הבית והכי חשוב - אנחנו אף פעם לא גדולים מדי כדי לדמיין.

לרכישה, מכאן >
 

13. החלפות!
יש הרבה ספרים שעוסקים בהצטרפות של תינוק חדש למשפחה, אבל אנחנו ממליצות בחום לא לפספס את הספר הזה שנוגע בשינוי שהילדים הגדולים עוברים ועושה את זה בצורה מאוד כנה ואותנטית. הספר מתווך תהליך הקבלה של התינוק החדש למשפחה בצורה שלא מנסה לייפות את המציאות, אלא מעניקה כלים להתמודדות, על אף הקושי.

לרכישה, מכאן >

14. יוגה לילדים
העוקבות האדוקות שלנו כבר יודעות שאנחנו חושבות שהשילוב בין יוגה לילדים הוא ממש מוצלח ומאפשר לנו לחוות איתם ביחד זמן איכות מעורב בפעילות גופנית כיפית שאפשר לעשות בבית בלי שום אמצעים מיוחדים.
האיורים הקסומים שיש בספר הזה, לצד ההסברים הנגישים מעניקים חוויה נפלאה שיוצאת מגבולות הספר ומחזקת את הקשר המשפחתי.

לרכישה, מכאן >
 

לקינוח, כמה המלצות לילדי ולילדות בית הספר, שכבר יודעים לקרוא לבד (ולנו חשוב לעודד את אהבת הקריאה והספר שלהם):

 

ספרים מומלצים לילדים - ראשית קריאה

 

15. פולי שלוטרמוץ
וואוו, וואוו ועוד פעם וואוו! איזה ספר נפלא!
סדרת ספרים חדשה ומרתקת, מלאה בהרפתקאות קסומות. הספרים של פולי כתובים בכישרון רב, בשפה כל כך עשירה, צבעונית ומעודכנת. יום בהיר אחד בוקעת שן חדשה בפה של פולי שלוטרמוץ והיא איננה שן רגילה, אלא שן מאוד חדה. שן של ערפדית! ככה, באופן מסעיר ופתאומי מגלה פולי שהיא לא ילדה רגילה, אלא ערפדית עם כוחות קסם והגילוי הזה מוביל אותה לנתיב חיים אחר לגמרי ומוביל אותה לעולם חדש, שונה ומאוד מסקרן.

לרכישה, מכאן >

16. העולם הגאוני של טום גייטס
סדרת ספרים שהיא בעצם תופעה שכבשה את כל העולם. גם ילדים שפחות מתחברים לעולם הקריאה יהנו מסדרת הספרים הזו, היא מלאה באיורים משורבטים מלאי חן והכל כתוב בצורה מאוד קלילה, מצחיקה ובגוהב העיניים.

לרכישה, מכאן >

17. ולסיום, פעילות הפוגה, כמו שהמורות בבית הספר אוהבות לומר.
סדרת חוברות צביעה לילדים ולילדות גדולים, המאויירת בכישרון רב ומעניקה הנאה רבה. ברור שאנחנו מזמינות כאלה גם בשבילנו, זה בהחלט לא לילדים בלבד!

לרכישה, מכאן >

 

++++


לעוד המלצות שלנו לספרים נפלאים של הוצאת אגם, היכנסו לכאן >

 

המלצות ספרי קריאה

 

 

ברוכות הבאות, נעים מאוד להכיר

שמי טל מאור זינגרמן, המייסדת והעורכת של ׳אמהות בסטייל׳.

מעצבת, יזמית, אשת קהילות ותוכן, נשואה לשי ואמא גאה לשתי בנות שהן פשוט החיים שלי. בשנת 2010 פתחתי את הבלוג הראשון שלי ׳כלות אורבניות׳ ומאז אני לא מפסיקה לכתוב ולצלם. כאן במגזין ובקהילות שלנו אני משתפת את כל ההמלצות והתובנות שלי כאמא מכורת עיצוב ואסתטיקה וגם סוקרת שלל מוצרים מעולמות הלייף סטייל לאמהות וילדים.

במהלך השנים האחרונות התאהבתי בחינוך המונטסורי והחלטתי להתעמק באהבה האמיתית שלי: לבבות של ילדים והורים.
בשנת 2021 התחלתי ללמוד את הגישה באופן רשמי בארגון המונטסורי העולמי מייסודה של ד״ר מריה מונטסורי וממשיכי דרכה.
כיום אני בעלת תעודת מונטסורי אסיסטנט לגילי 0-3, 3-6 וגם 6-12

ובאוקטובר 2023 התחלתי ללמוד לקבלת תואר דיפלומה בינלאומי ולהפוך למדריכה מונטסורית מוסמכת AMI .

אני מאמינה שתוכן טוב, יפה ואיכותי יכול לשדרג מהותית את חווית האימהות ובעיקר לגרום לכל אחת מאיתנו לא להרגיש לבד.
ואם הגעת עד לכאן,
כנראה שאת מסכימה איתי ואת הכי מוזמנת להצטרף!


מחכה לך בקבוצה הסודית  בקבוצת עיצוב חדרי הילדים  וגם באינסטגרם הפעיל שלי >

 

 

טל מאור זינגרמן
@imahotbstyle
הצטרפו אלינו באינסטגרם - הכי כיף איתנו!
אמהות בסטייל - המגזין