לילוש בוקס: מארזי לידה ואקססוריז מרגשים לאמהות בסטייל (וקצת לבייבי)

10.06.21 יום ה'
מאת:

אם יש משהו שמשמח אותי, זו העובדה שהשיח על רגעי האמהות לניובורן וכל מה שקורה לנו אחרי הלידה הולך ומקבל מקום משמעותי. רגשות וקשיים שעד לא מזמן היו שמורים עמוק בתוך מגירות הלב והנשמה יוצאים החוצה יחד עם הבייבי ומקבלים הכרה משמעותית - מה שמאוד מקל ומעניק המון אוויר בתקופת חיים לא פשוטה.

המאבק הפנימי בין מי שהייתי קודם לבין מי שאני עכשיו תופס רבות מאיתנו לא מוכנות וזה בדיוק המקום שאני מתחברת אליו באופן אישי, כמי שחוותה טלטלה עצומה עם לידת הבת הבכורה שלי, אי שם לפני שמונה שנים.
זו הסיבה שאני כל כך מתחברת למיזם היפה והרגיש של לילוש, לי קרויטורו גוזלן חברת הקהילה שלנו, אשת ניהול ומכירות ואמא לשתי קטנטנות צמודות: מאיה בת השלוש ושחר בת השנה וחצי.

האמהות האינטינסיבית והראשונית הובילה את לילוש לתובנה סופר חשובה: ככל שהיא עצמה תהיה שמחה ורגועה, ככה היא תוכל להעניק לבנותיה את כל מה שהן צריכות. התובנה הזאת התחדדה בה עוד יותר לאחר הלידה של שחר, לידת בזק פתאומית שהחלה בבית והסתיימה בחניון של הבניין, כשבן זוגה מיילד אותה. כן, כן, מסוג הסיפורים הלא יאמנים שרואים בטלוויזיה - אבל זו לגמרי הייתה החוויה הפרטית שלה, זו ששינתה את הכל.

קופסת מתנה ליולדת ולאמהות טריות לילוש בוקס

צילום וסטיילינג: גליה ניר

 

אומרים שבכל לידה נולדת אמא, ואכן, בלידה העוצמתית הזאת נולדה לילוש מחדש ואיתה נולד המיזם שלה - לילוש בוקס. חנות אונליין ובה מארזי קופסאות מתנה ליולדות ועוד המון אקססוריז סופר שיק וסופר סטייל המיועדים כל כולם לאמהות האלופות שזה הרגע עשו את הדבר הכי מדהים בעולם - ילדו. יש יותר מדהים מזה? אין!

הדבר הכי מופלא בעולם קרה הרגע - ואיפה כל הכתרים והמדליות שמגיעים לנו?

לילוש פה כדי להעניק לכל האמהות את כל הפינוקים הכי הכי. כל המוצרים בקופסאות ובאתר נבחרו מתוך מחשבה מוקפדת על הצורך להרגיש טוב עם עצמנו, להיראות טוב ולשמור על שגרת טיפוח, על הסטייל - ובעיקר על עצמנו! גם לאחר לידה, גם כשהלילות לבנים, הבקרים מאתגרים וההתמודדויות רבות וקשות. ומהניסיון שלי, אני יכולה להעיד: כשהכל נראה כל כך יפה והמגע נעים ומעוצב - כל החוויה משתנה לטובה, וגם הרגעים הכי קשים יכולים להתרכך ולהשתפר.

 

קופסת מתנה ליולדת ולאמהות טריות לילוש בוקס

צילום וסטיילינג: גליה ניר

 

נתחיל מהקופסאות
מארזים פשוט מקסימים, עבודת אוצרות מדהימה שכל כולה סטייל וטעם טוב, כל אחד מהם יכול להתאים כמתנת לידה סופר מפנקת לקולגה יקרה בעבודה, חברה טובה או קרובת משפחה אהובה.


קופסת מתנה ליולדת ולאמהות טריות לילוש בוקס

צילום וסטיילינג: גליה ניר


בין אם ללידה ראשונה או שלישית - יש שם בדיוק את מה שתמיד צריך, עם אוסף של פריטים סופר מפנקים כמו למשל חמאת שפתיים אורגנית מפנקת, נעלי בית רכות ונעימות (בקיץ ניתן להחליפן בכפכפים) שמן נעים עם ריח אלוהי לעיסוי הבטן, סרט לשיער בהדפס סופר שיק שמעניק טוויסט מעוצב לקוקו האמהות המפורסם, טטרה סופר רכה ונעימה בגוון הכי נכון שיש (תמיד תמיד צריך עוד ועוד טטרות נעימות, אני לעולם לא אפסיק להגיד את זה), בקבוק מים סטייליש שהכי כיף לשתות ממנו ועוד מלא פינוקים שווים ממש. תכולת הקופסאות משתנה בהתאם לתמחור ולכמות הפריטים בה, אבל כולן מהממות בעניינו והבחירה ביניהן היא לגמרי עניין של תקציב ושל טעם אישי.

במיוחד אהבנו את התוספת של שיחת הייעוץ עם תמי מגן, מדריכה התפתחותית סופר מומלצת, מה שמעניק רובד נוסף של מחשבה והתחשבות לכל הקופסאות באתר.

קופסת מתנה ליולדת ולאמהות טריות לילוש בוקס

צילום וסטיילינג: גליה ניר

קופסת Super Mom Box
מכאן >

קופסת מתנה ליולדת ולאמהות טריות לילוש בוקס

צילום וסטיילינג: גליה ניר

קופסת Maya Box
מכאן >

קופסת מתנה ליולדת ולאמהות טריות לילוש בוקס

צילום וסטיילינג: גליה ניר

קופסת Sunrise Box
מכאן >


עוד דבר שממש אהבתי בפורמט של לילוש בוקס, זו האפשרות להוסיף פריטים נוספים לקופסאות וככה להפוך אותן ליותר אישיות ומותאמות למקבלת המתנה. לצד המארזים המיוחדים תוכלו למצוא באתר שלל מוצרים יפהפיים לאמהות (וגם קצת לבייביז) את הכל כמובן ניתן לרכוש בנפרד, בלי קשר למארזים. ליקטתי פה את הכי אהובים ויפים בעיניי, מוזמנות להציץ:

אקססוריז מושלמים ליולדת ולאמהות טריות לילוש בוקס

צילום וסטיילינג: גליה ניר


סרט לשיער ליליאן מבד מנומר
מאוהבת בכאלה, אף פעם אין לי מספיק
מכאן >

 

חמאת שפתיים פסיפלורה רימונים
אוהבת שיש לי כאלה בכל תיק

מכאן >

גומיית קורדרוי שיקית לשיער בצבע מוקה
אני תמיד אומרת שגומיות לשיער מגומי הורסות לנו את השיער ואתן תמיד שואלות אותי מהיכן למצוא גומיות מבד שלא הורס את השיער ויצר פריז מעצבן. אז הנה, זו אופציה נהדרת שתשמש באופן מושלם כל אמא לניובורן (ובכלל)

מכאן >

ויש גם בורוד וינטאג׳
שלמות
מכאן >

בקבוק מים לאמהות
אין יותר חשוב מזה אחרי הלידה ובכלל, בטיולים עם העגלה מחוץ לבית.
בקבוק 750 מ״ל שנתלה על העגלה ושומר על קור.
מכאן >

 

ועוד המלצה לוהטת לקראת סיום:
הטטרות הענקיות של לילוש (120*120)  פשוט מעולות! מעבר לצבעוניות הכה מהממת, הבד שלהן סופר נעים ורך מה שהופך אותן לעוד יותר מושלמות. ורק למקרה שמישהי צריכה תזכורת: זה ה-דבר הכי שימושי בעולם.
גם עכשיו, כשהתינוקת שלי בת שלוש, הן עדיין בשימוש אצלנו, במיוחד בקיץ: שמיכת קיץ לילדות (גם בבית, גם בגן), מחצלת לדשא, מגבת שלא תופסת נפח לטיולים, לים ולבריכה ועוד ועוד אינספור שימושים.

 

קופסת מתנה ליולדת ולאמהות טריות לילוש בוקס

צילום וסטיילינג: גליה ניר


כל הצבעים יפים, תראו פה >


+++

 

איזה כיף להכיר ולפרגן! נהניתי מאוד, מקווה שגם אתן.

וברור שיש פינוקים עבורכן, חברות הקהילה האדירות שלנו:
לילוש מעניקה לנו קוד קופון ל-15% הנחה

Momstyle

הקופון עובד על כל המוצרים באתר שזה ממש שווה!
הזדמנות מעולה לפנק ולהתפנק
הוא בתוקף מהיום ה-10.6.2021 ועד ליום שני ה- 14.6.2021 בחצות, תיהנו!

להתייעצויות, התלבטויות ושאלות אנחנו בקבוצה הסודית - מוזמנות >

 
גילוי נאות >

ברוכות הבאות, נעים מאוד להכיר

שמי טל מאור זינגרמן, המייסדת והעורכת של ׳אמהות בסטייל׳.

מעצבת, יזמית, אשת קהילות ותוכן, נשואה לשי ואמא גאה לשתי בנות שהן פשוט החיים שלי. בשנת 2010 פתחתי את הבלוג הראשון שלי ׳כלות אורבניות׳ ומאז אני לא מפסיקה לכתוב ולצלם. כאן במגזין ובקהילות שלנו אני משתפת את כל ההמלצות והתובנות שלי כאמא מכורת עיצוב ואסתטיקה וגם סוקרת שלל מוצרים מעולמות הלייף סטייל לאמהות וילדים.

במהלך השנים האחרונות התאהבתי בחינוך המונטסורי והחלטתי להתעמק באהבה האמיתית שלי: לבבות של ילדים והורים.
בשנת 2021 התחלתי ללמוד את הגישה באופן רשמי בארגון המונטסורי העולמי מייסודה של ד״ר מריה מונטסורי וממשיכי דרכה.
כיום אני בעלת תעודת מונטסורי אסיסטנט לגילי 0-3, 3-6 וגם 6-12

ובאוקטובר 2023 התחלתי ללמוד לקבלת תואר דיפלומה בינלאומי ולהפוך למדריכה מונטסורית מוסמכת AMI .

אני מאמינה שתוכן טוב, יפה ואיכותי יכול לשדרג מהותית את חווית האימהות ובעיקר לגרום לכל אחת מאיתנו לא להרגיש לבד.
ואם הגעת עד לכאן,
כנראה שאת מסכימה איתי ואת הכי מוזמנת להצטרף!


מחכה לך בקבוצה הסודית  בקבוצת עיצוב חדרי הילדים  וגם באינסטגרם הפעיל שלי >

 

 

טל מאור זינגרמן
@imahotbstyle
הצטרפו אלינו באינסטגרם - הכי כיף איתנו!
אמהות בסטייל - המגזין