פעילויות לנסיעה עם ילדים: טייק אווי למשפחה המטיילת

10.04.17 יום ב'
מאת:

בחרנו יעד, הזמנו מקום לינה ועשינו תכניות לטיולים באזור, אך האתגר האמיתי עדיין עומד לפנינו: זמן הנסיעה. אם יש משהו שילדים מתקשים בו זה לחכות בסבלנות...

 

מכיוון שאנחנו לא מעוניינות שהקטנטנים יהיו ממוגנטים למסכים לכל אורך הטיול, החלטנו לחפש משחקים קומפקטים שיספקו תעסוקה לאורך זמן. בין אם מדובר במטוס, מסעדה, שדה תעופה, רכבת, אוטו או בית מלון כל אחד מהמשחקים שלפניכן יעניק כמה רגעים של עניין (עבורם) ומעט שלווה (עבורנו).

 

 

משחקי דרך למשפחה המטיילת

 

1. לוח ציור מגנטי מחיק
פתרון מושלם לנסיעות, שאנחנו זוכרות בחיבה רבה עוד מהימים בהם אנחנו היינו ילדות. מדובר בלוח קשיח שניתן לצייר עליו בעזרת עט מגנטי מיוחד (ולא מלכלך), בחלק מהגרסאות מצורפות צורות שניתן להשתמש בהן כחותמות ולהוסיף לציור. כשמסיימים אפשר לנקות את הלוח בלחיצת כפתור ולצייר מחדש. לוחות כאלה ניתן להשיג בכל חנות צעצועים או להזמין מראש מחו״ל. אהבנו את לוח הציור של פישר פרייס כי הוא יחסית גדול ומצורפות אליו 4 צורות.

 

2. ספר מדבקות רב פעמיות
זו פעילות מקסימה המשלבת דמיון ויצירה. כל ספר מדבקות שכזה כולל מספר סצנות "ריקות" ומדבקות רב פעמיות אותן ניתן להדביק ולהסיר כמה שרוצים ולהעביר לסצנה אחרת. אנחנו בחרנו בחוברת בנושא הרפתקאות של Mellisa and Doug אותה ניתן להזמין מכאן אבל המבחר בחנויות גדול וניתן להשיג בחנויות צעצועים, חנויות יצירה וגם בחנויות הספרים.

 

 

3.חוברת עם טוש מים קסום
המצאה גאונית של ממש! מדובר בטוש שממלאים אותו במים וכאשר עוברים עם הטוש על החוברת מתגלים הצבעים מרהיבים. זה נראה קסום וממש מהפנט ילדים. לאחר 15 דקות הדף מתייבש, הצבעים נעלמים ואפשר לצבוע הכל מחדש. ניתן להזמין את חוברת הקסם מכאן או לחפש בחנויות הצעצועים, כלי הכתיבה והסטוק השונות.

 

4.חוברת צביעה + צבעים
דרך נפלאה להעביר את הזמן, ככל שהילדים גדולים יותר כך ניתן לבחור חוברות צביעה מורכבות יותר שצביעתן דורשת יותר דיוק ותארך יותר זמן. את החוברת המקסימה הזו מצאנו כאן (מתאימה בעיננו כמובן גם לבנים וגם לבנות), אך בכל חנויות היצירה והספרים ניתן למצוא חוברות צביעה בדרגות קושי שונות.
להשלמת הסט, אנחנו ממליצות בחום על סט גירי השעווה של STAEDTLER אותם ניתן למצוא בחנויות יצירה או להזמין אונליין מכאן.

 

משחקי דרך למשפחה המטיילת
 

5. פליידו (בצק)
ניסינו המון סוגים של בצק לילדים אבל הבצק של חברת PLAY-DOH מתגלה כמנצח. זהו משחק שאהוב מאוד על קטנטנים, עם חותכנים או בלי הם יכולים לשחק בו שעות: ללוש, לקרוץ צורות, לגלגל נחשים וליצור מיני צורות. שימו לב שמעבר לבצק הקלאסי ניתן למצוא מבחר מרקמים שונים ואפילו פליידו עם נצנצים (הלהיט אצלנו).
ניתן להשיג בחנויות הצעצועים ובחנויות היצירה.

 

6. כרטיסי תפירה
משחק מצויין המפתח מוטוריקה עדינה. מדובר בכרטיסים קשיחים עם ציורים שונים כאשר על הציור ישנם חורים גדולים דרכם יכולים ילדים להשחיל בקלות חוט עבה עם מחט מפלסטיק. ניתן להשיג בחנויות הצעצועים או להזמין אונליין מכאן.

 

 

7. קלפים
הפתרון הקלאסי. משחק קטן שאפשר לארוז בקלות ומגוון האפשרויות והגרסאות הוא גדול. אנחנו בחרנו בטאקי האהוב גם עלינו כדי שנוכל לשחק כולנו יחד. ניתן להשיג בכל חנות צעצועים ובחנויות הספרים.

 

משחקי דרך למשפחה המטיילתהתמונה מהאתר: mamapapabubba.com

 

 

משחקי דרך למשפחה המטיילתהתמונה מהאתר: www.funathomewithkids.com

 

8. קופסת לגו DIY
מצאנו ברשת שני רעיונות חמודים להפיכת המשחק המוכר למשחק המתאים לנסיעה. בשניהם לוקחים קופסה קטנה ומניחים בפנים חלקי לגו נבחרים (כמה שנדחסים בפנים).
במשחק העליון  מדביקים בחלקה הפנימי של הקופסא לוח לגו, כך שניתן בזמן הנסיעה לבנות בניינים וצורות.

במשחק התחתון מצרפים לקופסה כרטיסיות הדרכה לצורות שהילדים צריכים ליצור מלבני הלגו. במידה ויש אצלכן בבית את הצבעים והצורות כמו בדוגמה, כאן תוכלו למצוא כרטיסי פעילות להדפסה.

 

משחקי דרך למשפחה המטיילתהתמונה מהאתר:madebyjoel.com

 

9. מטבח קטנטן בקופסה DIY
ילדים אוהבים משחקי דמיון הקשורים למטבח ובמקרה הזה המיניאטוריות מוסיפה לו עניין! כל כך כיף לבשל באביזרים הקטנטנים.


ניתן לקחת קופסת אוכל קטנה ולארוז בפנים אביזרי מטבח קטנים מפלסטיק ממשחקי הילדים, כפיות קטנות ולגזור מקרטון ולבד מיני ירקות, פירות ולחמים.
כאן תוכלו למצוא הסבר איך להכין את הערכה.

 

משחקי דרך למשפחה המטיילתהתמונה מהאתר: balancinghome.com

 

10. איקס עיגול DIY
משחק שניתן בקלות לקחת לדרך. ברחבי הרשת מצאנו מגוון רעיונות לגיוון וקומפקטיות המשחק הרגיל, לזמן טיולים. כאן תוכלו למצוא הדרכה להכנת המשחק מחלוקי נחל, רעיון מקסים שאפשר ליישם יחד עם הילדים.

ברוכות הבאות, נעים מאוד להכיר

שמי טל מאור זינגרמן, המייסדת והעורכת של ׳אמהות בסטייל׳.

מעצבת, יזמית, אשת קהילות ותוכן, נשואה לשי ואמא גאה לשתי בנות שהן פשוט החיים שלי. בשנת 2010 פתחתי את הבלוג הראשון שלי ׳כלות אורבניות׳ ומאז אני לא מפסיקה לכתוב ולצלם. כאן במגזין ובקהילות שלנו אני משתפת את כל ההמלצות והתובנות שלי כאמא מכורת עיצוב ואסתטיקה וגם סוקרת שלל מוצרים מעולמות הלייף סטייל לאמהות וילדים.

במהלך השנים האחרונות התאהבתי בחינוך המונטסורי והחלטתי להתעמק באהבה האמיתית שלי: לבבות של ילדים והורים.
בשנת 2021 התחלתי ללמוד את הגישה באופן רשמי בארגון המונטסורי העולמי מייסודה של ד״ר מריה מונטסורי וממשיכי דרכה.
כיום אני בעלת תעודת מונטסורי אסיסטנט לגילי 0-3, 3-6 וגם 6-12

ובאוקטובר 2023 התחלתי ללמוד לקבלת תואר דיפלומה בינלאומי ולהפוך למדריכה מונטסורית מוסמכת AMI .

אני מאמינה שתוכן טוב, יפה ואיכותי יכול לשדרג מהותית את חווית האימהות ובעיקר לגרום לכל אחת מאיתנו לא להרגיש לבד.
ואם הגעת עד לכאן,
כנראה שאת מסכימה איתי ואת הכי מוזמנת להצטרף!


מחכה לך בקבוצה הסודית  בקבוצת עיצוב חדרי הילדים  וגם באינסטגרם הפעיל שלי >

 

 

טל מאור זינגרמן
@imahotbstyle
הצטרפו אלינו באינסטגרם - הכי כיף איתנו!
אמהות בסטייל - המגזין